Co zamiast Samsunga U800

Data: 2009-07-23 12:55:36
Autor: Piter
Co zamiast Samsunga U800
Witam!

Długo walczyłem z kiepską jakością rozmów na samsungu U800 (źle mnie było
słychać) i już wiem, że to wina telefonu a nie sieci komórkowej.

Poszukuje teraz jakiegoś rozsądnego telefonu zamiast niego. Ważne aby miał
HSDPA, miał klasyczną obudowę, dobrą baterię i aby nie miał WiFi oraz GPS. I
co najważniejsze aby był tak szybki jak moja stara Nokia 6151, U800 przy
niej jest bardzo powolny.

Jest takie coś na rynku? Ma być nowe i z polskiej dystrybucji.

Pozdrawiam

Co zamiast Samsunga U800