Co zamiast Selle Italia Flite?

Data: 2009-03-09 10:34:03
Autor: Sławek Rz.
Co zamiast Selle Italia Flite?
Witam.

Z wygody siodełka jestem BARDZO zadowolony, ale w okresie 3 lat przetarłem
skórę już w drugim Flite. Zawsze w tym samym miejscy, czyli tam gdzie uda
ocierają o siodełko podczas pedałowania.

No i teraz szukam czegoś bardziej odpornego. Wpadł mi w oko Selle Italia
Yutaak, ale zanim kupię chciałbym zasięgnąć opinii osób, które miały/mają
okazję używać tego modelu.
Może jest na grupie ktoś, kto ma już jakieś doświadczenia z tym siodełkiem i
może się nimi podzielić? Co to jest ten vibram, czy jest bardziej od skóry
odporny na tarcie? No i czy trzeba o to jakoś szczególnie dbać?

--
Pozdrawiam.
Sławek

Data: 2009-03-09 14:36:35
Autor: dziki
Użytkownik " Sławek Rz." <steve69@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp2rar$467$1inews.gazeta.pl...

Z wygody siodełka jestem BARDZO zadowolony, ale w okresie 3 lat przetarłem
skórę już w drugim Flite. Zawsze w tym samym miejscy, czyli tam gdzie uda
ocierają o siodełko podczas pedałowania.

idz do rymarza; niech ci oklei nowa skora. w bielsku koszt ~30zl

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-10 00:48:19
Autor: amrac
dziki pisze:
[...]

NIE!!! Niech mi odda to złużytą, tandetną kanapę!

Co zamiast Selle Italia Flite?