Co zamiast T-mobile?

Data: 2017-06-13 13:24:58
Autor: nadir
Co zamiast T-mobile?
W dniu 2017-06-13 o 13:10, Malkontent pisze:
Dostałem ofertę 48 zł brutto, bez limitu do wszystkich sieci i na
  stacjonarne. Czy jest coś lepszego/tańszego na chwilę
  obecną?

Powiadają, że a2mobile - 9,90/m-c.

Data: 2017-06-13 15:03:31
Autor: ddddddddddddd
Co zamiast T-mobile?
W dniu 13.06.2017 o 13:24, nadir pisze:
[...]

ja wybrałem nju ze względu na prawie 2GB internetu w UE - 48zł brutto za 2 numery (39+9zł), w kraju 13GB, rozmowy i smsy wszędzie nolimit- czyli wychodzi 24zł brutto za numer

w A2 za internet+sms+rozmowy trzeba dać chyba 3x9,90zł

Łukasz

Data: 2017-06-13 13:39:43
Autor: Dominik Ałaszewski
Co zamiast T-mobile?
Dnia 13.06.2017 ddddddddddddd <ddddddd@fjhjh.pl> napisał/a:

w A2 za internet+sms+rozmowy trzeba dać chyba 3x9,90zł

Nie, 19,90. Przy czym net bez limitu ale z lejkami
(progowo).
Małżonka używa i sobie chwali.

Co zamiast T-mobile?