Co zamiast Vito?

Data: 2009-05-09 15:42:16
Autor: Nex@pl
Co zamiast Vito?
karol pisze:
Myslalem usilnie na duzym samochodem z 6 pelnowymiarowymi fotelami dla osob doroslych, silnikiem diesla.
Generalnie Vito 2,2 CDI naprawde fajnie wpasowywalo sie w moje oczekiwania.
Ale jak zobaczylem jak po 2 latach od remontu Vito (mowimy o 1 modelu) sasiada po raz kolejny rdzewieje to spasowalem.
Pytanie, co zamiast? Voyager?

To sąsiad gdzie ten remont robił :) Jakoś jak ja usuwam rdzę na swoim, to nie wychodzi. Przynajmniej od ponad roku.

Data: 2009-05-09 15:55:46
Autor: karol
Co zamiast Vito?

To sąsiad gdzie ten remont robił :) Jakoś jak ja usuwam rdzę na swoim, to nie wychodzi. Przynajmniej od ponad roku.

hehe
:)
Pocieszajace :)

Data: 2009-05-09 17:32:11
Autor: Nex@pl
Co zamiast Vito?
karol pisze:

[...]

A mówiąc poważniej, to mi doradzano, chyba nawet na tej grupie (przeszukaj archiwa) bodajże trzecią generację Vito, ale bez ASB, bo z tym same problemy.

No i trzeba kochać gwiazdę, żeby ją kupować - wydatki nie są małe, w przypadku dostawczaków...

Data: 2009-05-09 19:29:00
Autor: CUT_INZ
Co zamiast Vito?
Nex@pl pisze:

[...]

A jakie to niby problemy są w Vito z ASB?? I od kiedy produkują Vito3? Bo chyba nigdy nawet w tym aucie nie siedziałeś.

Mam (z ASB) i jak na auto dostawcze bardzo sobie chwalę - osobowe nigdy. (głośnie, niezbyt wygodne, kiepskie materiały wnętrza)

Data: 2009-05-09 19:53:27
Autor: Nex@pl
Co zamiast Vito?
CUT_INZ pisze:

[...]

Przekazuje to kto mi coś mówił/doradzał, mi vito 1 wystarcza do mich celów, a nowe to koszta niepotrzebne póki co.

Co zamiast Vito?