Co zamiast Vito?

Data: 2009-05-09 19:34:18
Autor: CUT_INZ
Co zamiast Vito?
karol pisze:
Myslalem usilnie na duzym samochodem z 6 pelnowymiarowymi fotelami dla osob doroslych, silnikiem diesla.
Generalnie Vito 2,2 CDI naprawde fajnie wpasowywalo sie w moje oczekiwania.
Ale jak zobaczylem jak po 2 latach od remontu Vito (mowimy o 1 modelu) sasiada po raz kolejny rdzewieje to spasowalem.
Pytanie, co zamiast? Voyager?

Wszyscy panowie jadący po Vito2 albo coś słyszeli, albo ich kumpel to miał, albo w firmie...

Panowie żaden z was w 98% nawet nie stał obok takiego auta.

U mnie jeżdżą Vita2 (111CDI z ASB) i oprócz przeglądów i jakiejś akcji wymiany mocowania koła zapasowego żadne od nowości nie było w serwisie.

Co zamiast Vito?