Co zamiast WRT54G?

Data: 2012-08-12 16:32:01
Autor: MC
Co zamiast WRT54G?
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k084pe$k55$1node1.news.atman.pl...
Witajcie,

Jestem mega zadowolony z WRT54G, choc bez modowanego alternatywnego firmware. Ale... nie ma wifi-n i nie ma switcha 1GB. Samego Switcha sobie kupilem osobno i podoba mi sie przyspieszenie w LAN-ie. No ale to terz 2 skrzynki. 3 jesli liczyc modem. Wolalbym powrocic do 2 skrzynek :)

A dlaczego do dwĂłch? Nie ma rutera z wbudowanym takim rodzajem modemu jakiego uĹĽywasz?

Wiec jaki, stabilny, szybkodzialajacy po wifi-n, z gigabitowym switchem przynajmniej 5 portow (1 in z modemu, 4 out do urzadzen) kupić? Nie musi być ładny. Ma być taki, żebym mogl zapomnieć, że istnieje...

Co chcesz nim obsługiwać, jakich transferów potrzebujesz i na jakie odległości? Samych n w pasmie 2,4 są trzy rodzaje, nie mówiąc o dwupasmowych.

Data: 2012-08-12 15:29:39
Autor: G Nowak
Co zamiast WRT54G?
[...]

A dlaczego do dwóch? Nie ma rutera z wbudowanym takim rodzajem modemu
jakiego używasz?

A da sie jeszcze takie kupic? Te "upsrawnione" przez operatorow zwykle do niczego sie nie nadaja. Ja dostalem w prezencie router, ktory zrzuca polaczenia po 5min braku aktywnosci i nic nie da sie z tym zrobic. Fakt - moze dzialac jako modem, ale wtedy nici ze GbE i 5GHz Wifi.

--
Pozdr

Data: 2012-08-12 18:42:00
Autor: MC
Co zamiast WRT54G?
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k08i57$f16$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego nie? Wiekszo¶ć konstrukcji ma swoje wersje ADSL, nawet z automatycznym rozróżnieniem aneksu. Z gigabitem nie ma problemu, parę groszy więcej, ale z 5 GHz może być.

Data: 2012-08-12 19:13:52
Autor: Michal
Co zamiast WRT54G?
W dniu 2012-08-12 18:42, MC pisze:
[...]

Przerabiane - modemoroutery w 99% nie maj± przyzwoitego alternatywne firmware. Na tym można zakończyć dyskusję. Owszem - większo¶ci ludzi wystarcza standardowa skrzynka od operatora (zreszt± nawet nie potrafi± jej skonfigurować i działa na domy¶lnych ustawieniach), ale mam wrażenie że zadaj±cy pytanie czego innego oczekuje od routera, mimo fatalnego IMHO błędu z zostawieniem firmware linksysa w WRT54G - u mnie poszło do zmiany w dniu kupna WRT54GL.

--
/MB

Data: 2012-08-13 11:48:34
Autor: Q
Co zamiast WRT54G?
Przerabiane - modemoroutery w 99% nie maj± przyzwoitego alternatywne firmware. Na tym można zakończyć dyskusję.

Potwierdzam - bolesnie sie o tym przekonalem :/

Data: 2012-08-13 02:42:04
Autor: Mr Misio
Co zamiast WRT54G?
Użytkownik MC napisał:

A dlaczego do dwĂłch? Nie ma rutera z wbudowanym takim rodzajem modemu
jakiego uĹĽywasz?

Mialem problemy w all-in-one. Dziwnie zrywalo polaczenie.

Co zamiast WRT54G?