Co zamiast WRT54G?

Data: 2012-08-12 21:38:33
Autor: Tasiorsa
Co zamiast WRT54G?
W dniu 2012-08-12 13:41, Mr Misio pisze:
Witajcie,

Jestem mega zadowolony z WRT54G, choc bez modowanego alternatywnego
firmware. Ale... nie ma wifi-n i nie ma switcha 1GB. Samego Switcha
sobie kupilem osobno i podoba mi sie przyspieszenie w LAN-ie. No ale to
terz 2 skrzynki. 3 jesli liczyc modem. Wolalbym powrocic do 2 skrzynek :)

Wiec jaki, stabilny, szybkodzialajacy po wifi-n, z gigabitowym switchem
przynajmniej 5 portow (1 in z modemu, 4 out do urzadzen) kupić? Nie musi
być ładny. Ma być taki, żebym mogl zapomnieć, że istnieje...

A ja bym kupil Asusa RT-N16 lub Netgear 3500L v2 :) Do obu naturalnie wgrac nalezy Tomato :P

Krzysiek

Data: 2012-08-13 13:15:15
Autor: Mr Misio
Co zamiast WRT54G?
Użytkownik Tasiorsa napisał:
[...]

A pomijajac wlasne indywidualne preferencje - dlaczego? :)

Co zamiast WRT54G?