Co zamiast galaxy S i S2

Data: 2011-08-08 02:18:36
Autor: Norbert
Co zamiast galaxy S i S2
Aktualnie posiadam HTC TouchHD.
Planowalem zakup samsunga galaxy S lub S2, niestety fundusze nie pozwoliły.
Chciałbym przejśc jednak na system android dlatego prosze o rade na co warto patrzec przy wyborze.
Na czym mi zależy:
Duży i dobry jakościowo ekran, najnowsza wersja andka lub mozliwosc jej wgrania PL, wbudowany odbiornik GPS gdyż korzystam z navi, wbudowana kamerka ktora bedzie nagrywała w przyzwoitej jakosci ( czyli vga odpada ).
Są na rynku jakieś niedrogie telefony powiedzmy w granicach 700zł ktore bez zamulania dadza mi przyjemnosc z korzystania z nich zanim nie bede w stanie nabyc S2?

Data: 2011-08-08 08:37:30
Autor: Marx
Co zamiast galaxy S i S2
On 08.08.2011 02:18, Norbert wrote:
[...]

jak używany - to Galaxy S ewentualnie Desire, Xperia X10, Defy, HD2.
Jak nowy - to nie wiem :)
Marx

Data: 2011-08-08 14:24:12
Autor: AT
Co zamiast galaxy S i S2
> Du¿y i dobry jako¶ciowo ekran, najnowsza wersja andka lub mozliwosc jej
wgrania PL, wbudowany odbiornik GPS gdy¿ korzystam z navi, wbudowana kamerka ktora bedzie nagrywa³a w przyzwoitej jakosci ( czyli vga odpada ).
S± na rynku jakie¶ niedrogie telefony powiedzmy w granicach 700z³ ktore bez zamulania dadza mi przyjemnosc z korzystania z nich zanim nie bede w

Uzywam HTC Desire
wysoka rozdzielczosc, bardzo jasny ekran procesor 1GHz, mozliwosc podkrecenia
jesli jest potrzeba, i na allegro za 700zl powinno sie udadc znalezc

Co zamiast galaxy S i S2