Co zamiast krzesła na ubranie?

Data: 2017-04-02 22:40:32
Autor: Akarm
Co zamiast krzesła na ubranie?
Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-02 22:49:04
Autor: FEniks
W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
[...]

Niektórym mężom świetnie się do tego nadaje deska do prasowania.

Ewa

Data: 2017-04-02 23:16:58
Autor: Jarosław Sokołowski
Co zamiast krzesła na ubranie?
Akarm, zanim się rozebrał, rzucił te słowa na grupę:

[...]

Może nam się wydawać, że dzisiejszy świat jest strasznie skomplikowany,
bo mamy te wszystkie komputery, smartfony, internety, usenety. A kiedyś,
to panie wszystko było proste. Otóż nie. Kiedyś ludzie mieli specjalny
mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:

https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d2d4c00dc53d716.jpg

Jarek

--
Raz pustelnik, który mieszkał na leśnej polanie
Myślał o tym, jak bez krzesła urządzić mieszkanie

Data: 2017-04-03 00:09:23
Autor: Akarm
Co zamiast krzesła na ubranie?

Kiedyś ludzie mieli specjalny
mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:

https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d2d4c00dc53d716.jpg

Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.
Podobne stojaki oglądałem, ale do krzesła im daleko!
Przecież równie dobrze (ten sam wysiłek i czas) można ciuchy powiesić na wieszaku, nawet schować do szafy.
Wydaje mi się, że każdy facet to doskonale rozumie. ;)
Według mnie, rzucenie ciuchów na krzesło jest i tak nadzwyczajnym a przy tym zupełnie zbędnym wysiłkiem. Nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego żonie to przeszkadza...
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-03 09:05:44
Autor: Jarosław Sokołowski
Akarm pisze:

[...]

W tej sytuacji najlepszą drogą ustalenia dobrego miejsca nocnego spoczynku
garderoby będzie złożenie zapytania. Jeśli jakimś trafem na ścianie
sypialni nie wisi jeszcze oszklona ramka z maszynopisem zatytułowanym
"Spis inwentarza", to na potrzeby postępowania należy sporządzić spis
z natury zawierający wszystkie sprzęty i zawnioskować o wskazanie tego,
który będzie strawny dla wszystkich użytkowników pomieszczenia.

Jarek

--
A niech was wszyscy diabli!

Data: 2017-04-03 14:02:59
Autor: Adam
Akarm pisze:

[...]

Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę krzesła ;)

BTW:
Jakiś czas temu widziałem u jakiegoś księdza staruszka meble, których przeznaczenia nie potrafiłem zgadnąć. Okazało się, że część z nich służyła do zawieszania codziennych ubrań, część to pomocniki do czyszczenia butów, część to specjalne stoliki do czytania, itd.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-04-03 14:41:47
Autor: Jarosław Sokołowski
Pan Adam napisał:

[...]

Jest mebel służący do zdejmowania butów, oficerek tak zwanych. Nazywa
się "wydra". Przy czyszczeniu także pomocny. A w księżowskim meblunku
faktycznie istnieją też specjalne przeznaczone do nocnego zawieszenia
sutanny.

Jarek

--
"W swoim czasie trzeba walczyć, w swoim czasie się urządzić"
-- mówił wuj, co z okupacji wyniósł trochę dobrych wspomnień,

Data: 2017-04-03 21:02:14
Autor: Adam
Pan Adam napisał:

[...]

On miał przede wszystkim cywilne meble, uratowane z jakichś wyszabrowanych dworków. Chłopi często używali je na opał albo jako choćby kurniki czy koryta :(

Natomiast strój kapłański stary (przed Soborem Watykańskim I i reformą) składał się z wielu jeszcze innych części. I rzeczywiście, widywałem też dziwne (z naszego dzisiejszego punktu widzenia) meble.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-04-03 14:56:33
Autor: Akarm
W dniu 2017-04-03 o 14:02, Adam pisze:

Ewentualność: dostawienie drugiego krzesła. Jedno z nich pełni rolę
krzesła ;)

Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.
Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś czasami w sypialni stało.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-03 15:17:27
Autor: FEniks
W dniu 03.04.2017 o 14:56, Akarm pisze:
[...]

A jakąś szafę ubraniową w sypialni mieć można? Jeśli tak, to wykombinuj w niej jedną pustą półkę, ew. pół-półkę, i tam rzucaj. Ilość wysiłku porównywalna do rzucenia na krzesło (nie licząc jednorazowego wysiłku wstępnego przy wykombinowaniu półki).

Ewa

Data: 2017-04-03 15:19:46
Autor: Jarosław Sokołowski
Akarm pisze:

Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.

Ciekawe, czy ma też ma osobisty pogląd na miejsce przetrzymywania
w domu stołów. Wszystkich.

przydałoby się żeby coś czasami w sypialni stało.

A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

Jarek

--
Pan zaś spluwa żółtawo, smarka w palce bez chustki
I na krzesło "stół" mówi, a na stół mówi "stoł",

Data: 2017-04-03 15:22:30
Autor: FEniks
Akarm pisze:

przydałoby się żeby coś czasami w sypialni stało.
A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

Pewnie ta trzecia noga do trzeciej skarpetki.
LOL

Ewa

Data: 2017-04-03 21:24:47
Autor: wowa
[...]

Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie jadalnie?
Wojtek

Data: 2017-04-03 22:36:43
Autor: Akarm
W dniu 2017-04-03 o 21:24, wowa pisze:

Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie
jadalnie?

:)
No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
Uważa, że krzesła służą do czegoś innego. Ja i tak się już cudownie jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać, prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-04 18:11:36
Autor: Qrczak
Co zamiast krzesła na ubranie?
Dnia 2017-04-03 22:36, obywatel Akarm uprzejmie donosi:
[...]

Zaskocz ją, np. tak: http://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2014/10/347.jpg

Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

A łóżko tylko do spania?

Ja i tak się już cudownie
jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać,
prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

Zacznij rzucać na podłogę.

Data: 2017-04-04 18:37:40
Autor: Akarm
Co zamiast krzesła na ubranie?
W dniu 2017-04-04 o 18:11, Qrczak pisze:

Zacznij rzucać na podłogę.

Znowu? Wrócić do normalności? ;)
No, nie wiem...
Przecież chwalę się, że zdecydowałem się na spory wysiłek i od pewnego czasu rzucam na krzesło.
Ale muszę się bliżej przyjrzeć konstrukcji, którą proponuje IKEA. Dzięki za link.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-04 18:15:47
Autor: collie
W dniu 03.04.2017 22:36, Akarm pisze:

No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

I słusznie, że nie chce w sypialni krzesła. Stołowego. W sypialni powinno
być krzesło sypialniane. Które służy rzeczywiście do czegoś innego. Niźli
stołowe. O, na ten przykład takie:

http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-paskami-sex-krzeslo-i6302253302.html

Data: 2017-04-04 18:30:49
Autor: Akarm
[OT] Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
W dniu 2017-04-04 o 18:15, collie pisze:

http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-paskami-sex-krzeslo-i6302253302.html

Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

I już nie muszę radia z ryjem słuchać, ciśnienie mi się podniosło. ;)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-04 19:51:15
Autor: collie
W dniu 04.04.2017 18:30, Akarm pisze:

http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-paskami-sex-krzeslo-i6302253302.html

Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

Data: 2017-04-04 21:01:26
Autor: Akarm
W dniu 2017-04-04 o 19:51, collie pisze:

Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-05 10:37:14
Autor: collie
W dniu 04.04.2017 21:01, Akarm pisze:

Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?

Poproś kogoś by Ci wytłumaczył prostymi żołnierskimi słowy, co znaczy
zagraniczne słowo "uzus". Może Ci się przy okazji trawienie poprawi i nie
będziesz po domu latał z filologiczną sraczką.

Data: 2017-04-05 15:36:32
Autor: Akarm
W dniu 2017-04-05 o 10:37, collie pisze:
[...]

Może spróbuję inaczej: czy uzusem nazywasz używanie konkretnej formy przez jakiegoś nieuka? Może tym razem zrozumiesz.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-03 11:34:58
Autor: krak
W dniu 2017-04-03 00:09, Akarm pisze:

Rzecz w tym, że chodzi mi o coś porównywalnie funkcjonalnego do krzesła.

Pełno tego jest (krzesło z wieszakiem) ale takim literalnym przykładem jest
http://www.funiaste.net/obrazki/2010/kwiecien/01/84220619.jpg

Data: 2017-04-04 17:57:39
Autor: Qrczak
Co zamiast krzesła na ubranie?
Dnia 2017-04-02 23:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
[...]

Jest wciąż, co najwyżej się trochę uprościło:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70298907/

Co zamiast krzesła na ubranie?