Co zamiast krzesła na ubranie?

Data: 2017-04-02 22:49:04
Autor: FEniks
Co zamiast krzesła na ubranie?
W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

Niektórym mężom świetnie się do tego nadaje deska do prasowania.

Ewa

Co zamiast krzesła na ubranie?