Co zamiast mBank?

Data: 2009-07-13 15:02:52
Autor: Netx
Co zamiast mBank?
A czy Volkswagen Bank Direct działa bezproblemowo?

I czy podstawowa karta (bez umowy kredytowej) może być podpięta pod PayPala?

Data: 2009-07-13 15:25:56
Autor: Krzysztof
Co zamiast mBank?

"Netx" <gigabyte-cut-it-out@gazeta.pl> wrote in message news:h3fb9o$hj5$3inews.gazeta.pl...
A czy Volkswagen Bank Direct działa bezproblemowo?

I czy podstawowa karta (bez umowy kredytowej) może być podpięta pod PayPala?

W Volkswagenie karta VE nie jest dostosowana do platnosci w sieci.

Data: 2009-07-13 06:47:52
Autor: BK
Co zamiast mBank?
On Jul 13, 3:25 pm, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Netx" <gigabyte-cut-it-...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

> PayPala?

W Volkswagenie karta VE nie jest dostosowana do platnosci w sieci.

Hmm z debetowek na naszym rynku to placic w necie mozna Polbankowymi,
Aliorowymi [tylko nowe Mastercardy Debit], Toyota i BZ WBK czy cos
jeszcze...?

Data: 2009-07-13 15:54:16
Autor: wspolna-flaszka.pl
Co zamiast mBank?

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3fcl7$6at$1news2.ipartners.pl...

[...]

ale wszedzie w realnym swiecie transakcje sa autoryzowane przez podpis co jest bardzo fajne :)

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-13 19:20:17
Autor: MK
Co zamiast mBank?
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote in message news:h3febi$691$1inews.gazeta.pl...

W Volkswagenie karta VE nie jest dostosowana do platnosci w sieci.

ale wszedzie w realnym swiecie transakcje sa autoryzowane przez podpis co jest bardzo fajne :)

Nie gadaj... na Neste A24 i autostradach tez? ;)

MK

Data: 2009-07-13 21:07:58
Autor: Valdi.Pavlack
Co zamiast mBank?
"MK" news:h3fqcd$ejs$1news.wp.pl

Nie gadaj... na Neste A24 i autostradach tez? ;)

Zapomniałeś o warszawskich biletomatach :)

Data: 2009-07-13 21:48:48
Autor: MK
Co zamiast mBank?
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h3g1ce$5sq$3news.interia.pl...

Nie gadaj... na Neste A24 i autostradach tez? ;)

Zapomniałeś o warszawskich biletomatach :)

Nie :). Podalem 2 przyklady gdzie sa rozne metody weryfikacji: A24 - PIN, autostrada - brak :). Automatow w ktorych mozna korzystac z kart jest juz troche wiecej... na szczescie :).

MK

Data: 2009-07-13 22:04:46
Autor: Valdi.Pavlack
Co zamiast mBank?
"MK" news:h3g32s$jj7$1news.wp.pl

Nie :). Podalem 2 przyklady gdzie sa rozne metody weryfikacji: A24 - PIN,
autostrada - brak :). Automatow w ktorych mozna korzystac z kart jest juz
troche wiecej... na szczescie :).

A to w takim razie przepraszam :)

Data: 2009-07-14 14:03:56
Autor: wspolna-flaszka.pl
Co zamiast mBank?

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3g32s$jj7$1news.wp.pl...
[...]

tylko transakcje gotowkowe wymagaja pinu.

Data: 2009-07-14 10:25:50
Autor: MK
Co zamiast mBank?
On 14 Lip, 14:03, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

tylko transakcje gotowkowe wymagaja pinu.

Znaczy, ze tankowania na A24, zakup biletow w biletomacie i transakcja
w kasie samoobslugowej w Carrefour sa gotowkowe? Hm, ciekawe dlaczego
zaden bank mi nie naliczyl prowizji... ;) Masz jakis pomysl?

MK

Data: 2009-07-15 14:20:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
Co zamiast mBank?

Uzytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisal w wiadomosci news:5fb006c8-e096-4034-b7ec-203603757b01l32g2000vbp.googlegroups.com...
wrote:

[...]

mowie to co mi powiedziano.
Nigdy niekorzystalem z samoobslugowych automatow wiec nie powiem.

Data: 2009-07-14 14:02:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
Co zamiast mBank?

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h3fqcd$ejs$1news.wp.pl...
[...]

wszedzie, nawet przy nowych terminalach z pindpadem i czytnikiem chipow

Data: 2009-07-14 10:28:00
Autor: MK
Co zamiast mBank?
On 14 Lip, 14:02, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:

> Nie gadaj... na Neste A24 i autostradach tez? ;)

wszedzie, nawet przy nowych terminalach z pindpadem i czytnikiem chipow

Musisz to zglosic, bo w tych miejscach chyba o tym nie wiedza ;).

MK

Co zamiast mBank?