Co zamiast mbanku po liftingu

Data: 2014-09-07 11:39:43
Autor: Benny
Co zamiast mbanku po liftingu
To ma być konto osobno osobiste, osobno firmowe? Czy też osobiste jako firmowe (indywidualna dział. gosp) ?

Data: 2014-09-07 21:30:36
Autor: alkazelcer
W dniu 2014-09-07 20:39, Benny pisze:
To ma być konto osobno osobiste, osobno firmowe? Czy też osobiste jako firmowe (indywidualna dział. gosp) ?

firmowe do działalności   i oprócz tego drugie konto  osobiste

Data: 2014-09-07 13:51:56
Autor: Benny
Co zamiast mbanku po liftingu
Jeśli chodzi o kwestię osobistego to odpowiedziałem w poprzednim temacie. Z firmowym się rozejrzę :)

Data: 2014-09-07 23:57:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-09-07, Benny <jgfatsongac@gmail.com> wrote:
Jeśli chodzi o kwestię osobistego to odpowiedziałem w poprzednim temacie. Z firmowym się rozejrzę :)

Firmowe dla 1-os działalności, to wg mnie Alior konto "Partner".
Przy dość łatwo spełnialnych warunkach konto jest niemalże darmowe albo darmowe.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Co zamiast mbanku po liftingu