Co zamiast mbanku po liftingu

Data: 2014-09-08 22:10:34
Autor: xbartx
Co zamiast mbanku po liftingu
W dniu 07.09.2014 o 00:42, alkazelcer pisze:
Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest
nientuicyjny , powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w
zwiÄ…zku z czym nie zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam
alternatywy.

Czy ja wiem czy jest sens się przenosić? Masz dwa konta do przeniesienia i dodatkowo te firmowe ciągnie za sobą kolejne perturbacje. Nie lepiej jednak poświęcić trochę czasu i spróbować ujarzmić nowy serwis?
Według mnie przyzwyczajenia są najgorsze i od czasu do czasu trzeba coś w tej kwestii ruszyć a jak już wspomniałem w innym wątku, nic tak dobrze nie ćwiczy naszego mózgu jak zmiany, które naruszają ustalony system ;)

Xenocide

Co zamiast mbanku po liftingu