Co zamiast mlecznej folii na okno lazienkowe?

Data: 2010-04-02 00:30:06
Autor: Tomek
Co zamiast mlecznej folii na okno lazienkowe?

Użytkownik "majer" <adresu@nie.ma> napisał w wiadomości news:hp1ad4$ep9$1inews.gazeta.pl...
Witam
Chce zrobic okno lazienkowe nieprzezroczyste. Probowalem z folia, ktora
przykleja sie do szyby ale niestety zepsulem juz dwie i nie dalem rady
tego przykleic. Nie wiem w jaki sposob to przykleic - robie zgodnie z
instrukcja a i tak tworza mi sie pecherze i zgrubienia. Moze jest jakas
alternatywa do tej folii?

Zrób tak:
weź spryskiwacz do szyb, wlej tam wodę i KILKA kropli płynu do zmywania.
Spryskaj tym szybę i folię od strony kleju.
Przyłóż folię do szyby i wypozycjonyj ją - powinna pływać po szybie.
Za pomocą np. linijki owinięta szmatką, lub szpachelką "japonką" z plastiku wypychaj wodą z pod folii. Od środka na zewnątrz. Nie powinny się pojawić żadne pęcherze i fałdy.
Musi się udać. Procedura powyższa sprawdza się u mnie w firmie od kilkunastu lat.

Tomek

Data: 2010-04-02 02:59:01
Autor: Panslavista

"Tomek" <t@st.com.pl> wrote in message news:hp36pf$g6g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Albo za pomocą gumowego rakla lub wałka (od odbitek fotogtaficznych) lub nawet wałka do ciasta z naniesioną warstwą nieprzywierającą:
http://www.allegro.pl/item962726914_decoupage_walek_gumowy_do_decoupage_20cm.html
http://www.twenga.pl/dir-Dom,Narzedzia-kuchenne,Walek-do-ciasta
http://www.afv.pl/index.php?dol=0&gora=1&przod=0&wstecz=0&SE=0&S=wysz.php&SZ=wa%B3ek&Prod=KAISER&Op=10&ps=0

Co zamiast mlecznej folii na okno lazienkowe?