Co zamiast napie.....nia w klawiature??

Data: 2017-01-16 19:44:24
Autor: ąćęłńóśźż
Co zamiast napie.....nia w klawiature??
Tak sobie dzisiaj pomyślałem, ze zamiast odpowiadać tym wszelakim głąbom w usenecie waląc w klawisze (no wycierają się przecież ;)) wolałbym gadać do jakiegoś mikrofonu i żeby mi gugle wojs to przerabiało na njusa, o!
Skoro głupie telefony to umieją...
Jakaś podpowiedź?

Data: 2017-01-16 15:18:16
Autor: rs
On 1/16/2017 1:44 PM,  ąćęłńóśźż wrote:
[...]

wypadlem z tego tematu jakis czas temu, ale uzywalem Dragon Dictate. <rs>

Data: 2017-01-16 22:26:51
Autor: 2late
On 16/01/2017 08:18, rs wrote:
[...]

Umnie najlepiej przetwarza slowa w text Android.
Probowalem rozwiazanie microsoftu i apple ale google ma ten nasz polski jezyk najlepiej dopracowany.

Data: 2017-01-16 17:59:56
Autor: rs
On 1/16/2017 5:26 PM, 2late wrote:
On 16/01/2017 08:18, rs wrote:
[...]

Pozdrawiam

android jak i iOS uzywaja, albo przynajmniej uzywaly technologii z Nuance, firmy ktora wypuscila Dragon Dictate itp.
a jak sie ma Windowsowy speech recognition?
w Google Docs jest jeszcze Voice Typing. tez moze byc przydatny pytkowi. <rs>

Data: 2017-01-17 07:56:23
Autor: 2late
On 16/01/2017 10:59, rs wrote:

[...]

Voicetyping to chyba przyjazna nazwa, i tego uzywam. A liczy sie chyba ten caly ich 'silnik'. We wszystkich probach uzywalem angielskiego OSu, i jak wspomnialem, google robi najmniej bledow. Nie wiecej niz szybkie pisanie z podpowiedziami. Denerwujace jest ze dla interpunkcji trzeba sie przelaczyc na klawiature reczna.

Data: 2017-01-17 09:46:13
Autor: ąćęłńóśźż
Co zamiast napie.....nia w klawiature??
Ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskoczył telefon na google maps: gdy mu podyktowałem cel, wpisał bez jęknięcia - w tym ulicę ogonkową i numer posesji :-)
Najfajniejsze, że o miasto nie pyta ;-))
SMS-ów z rozpoznawania głosu nie wysyłam (choć działa i to nieźle, tylko dość powoli trzeba mówić), bo zawierają polskie znaki, a pisane ręcznie są bez ogonków czego nadal się trzymam, ale może trzeba zmienić przywyczajenia ;-))

-- -- -
Denerwujace jest ze dla interpunkcji trzeba sie przelaczyc na klawiature reczna.

Data: 2017-01-16 23:10:32
Autor: JaNus
W dniu 2017-01-16 o 21:18, rs pisze:
[...]

Ten Dragon, to chyba już od dawna to oferuje, bo miałem (chyba) go wieki
temu, a nawet w minionym... tysiącleciu! Ale cosik mi działać nie
chciał, myślałem, że wymaga jakiegoś wyżyłowanego mikrofonu, albo cóś.
Czy jest PL-wersja? Droga?
A tak swoją drogą, był jakiś TV-konkurs, na ciekawe, innowacyjne
technologie, i jedno z pierwszych miejsc zajęli polscy studenci, właśnie
za program klasy speech recognition (nazwy nie pomnę). Jest trochę tu:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozpoznawanie_mowy#Rozpoznawanie_mowy_polskiej

  - i... no tak, głównym zainteresowanym są wiadome służby, więc i
przeznaczenie też jest mocno... służbowe.
Ale i ja chętniej bym dyktował, bo piszę niezbyt szybko.

Data: 2017-01-16 20:47:27
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Mon, 16 Jan 2017 19:44:24 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

[...]
Coś w ten deseń: https://www.youtube.com/watch?v=PtXtIivRRKQ

A jak tam u Ciebie z cytowaniem w usenecie? --
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-01-17 08:33:48
Autor: ąćęłńóśźż
Co zamiast napie.....nia w klawiature??

masz

jak

na

tam

mysli

nowy

Ciebie

coraz

szerzej

cytowaniem

rozpowszechniający

się

usenecie?

sposób?

-- -
Nie mam nic do powiedzenia więc napie...am tak duzo jak sie da w tzw. stopkę świadczacą o bezdennej głupocie tych, którzy te biorące na rzygi wypociny czytają.
IMB XT
VGA 320x480
twardy napędzany krążek 20MB
płynne 5 1/4''
kluczowa deska DIN
Otake wydeło

Data: 2017-01-17 12:18:57
Autor: ToMasz
W dniu 16.01.2017 o 19:44,  ąćęłńóśźż pisze:
[...]

wskazówka: 15 lat temu, gadałem do PCta, on (za pomocą programu) to analizował, i coś tam wykonywał. Dzisiaj gadam do telefonu, on to _wysyła_ go googla, tam krasnoludek zamienia to na tekst i odsyła do mojego telefonu. jeśli zgadzasz sie na wykorzystanie tej drugiej funkcjonalności, to jakiego programu użyjesz niema znaczenia. Nie zdziwiłbym się jeśli ta funkcjonalność już działa w chromie, albo gogole cośtam na PC

ToMasz

Data: 2017-01-17 23:34:03
Autor: Aha
W dniu 2017-01-17 o 12:18, ToMasz pisze:
[...]

Potwierdzam eksperymentalnie.
Na tablecie w gmailu gadałem i wysłałem list do siebie. Teraz można na PC skopiować i wysłać dalej. Tylko że trzeba mieć oprócz PC-ta  telefon lub tablet.
W chromie na PC nie ma takiej opcji. Prawdopodobnie taka funkcjonalność jest na razie tylko na androidzie

--
  aha

Co zamiast napie.....nia w klawiature??