Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?

Data: 2010-04-15 15:32:58
Autor: Panslavista
Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?

"pytas" <c1798201@tyldd.com> wrote in message news:4bc71459$0$17625$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Mam troche smieszne pytanie. Otóż w moim domu własciwie do tej pory spało się pod pierzynami z piór. Chciałby kupić jak±¶ nowoczesn± po¶ciel. Czy kto¶ się orientuje w nazwach, materiałach, rodzajach itd. Jak kupować tzn czego szukać na półkach i jak rozmawiać ze sprzedawc±. Czy kupuje się 2 komplety po¶cieli -  na zimę i na lato? Z jakich materiałów?

    Pierzyna jest najzdrowsza i siennik wypchany zdrow± dług± słom±, o któr± coraz trudniej, gdyż obecnie nawet niesprasowana to mierzwa.

Data: 2010-04-15 15:34:21
Autor: Panslavista

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4bc7159d$0$19167$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ogólnie można użyć owsianej - ta nie pyli...

Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?