Co zamiast stacjonarnego tp?

Data: 2010-07-01 15:45:19
Autor: Krzysiek
Co zamiast stacjonarnego tp?
Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:4c2c9390$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Jest sobie numer stacjonarny w tp, abonament plan tp 60, rachunki 110-130 zł/m-c.
Rozmowy to 70-90 min. stacjonarne miejscowe, reszta na komórki.
Przejrzałem oferty komórkowców i w PLAY są bardzo atrakcyjne abonamenty z minutami do wszystkich i telefonem w cenie 49 zł i w firmowych za 61 zł (jest możliwość wzięcia na firmę). Może ktoś ma jakieś lepsze typy?
Telefon służy głównie do dzwonienia w proporcjach j.w.

Jeśli zalezy Ci na zachowaniu numeru stacjonarnego to dość ciekawym pomysłem może się okazać przeniesienie tego numeru do Ery (Nowa Era Domowa) gdzie za 35 zł miesięcznie abonamentu masz 120 minut do sieci Era, na stacjonarne w Polsce oraz całej UE, stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Jest tez tańszy abonament (30 zł) z mniejszą ilością minut (60), są też opcjonalne pakiety minut. Mając telefon abonamentowy w Erze i przenosząc stacjonarny do Ery - ceny te są jeszcze o 10 zł niższe.
Jest podobna forma w Orange, z tym że jest tylko jeden plan taryfowy i żadnych modyfikacji i tylko 60 min na stacjonarne.

Krzysiek

Co zamiast stacjonarnego tp?