Co zamiast takiego roweru?

Data: 2013-04-12 15:06:49
Autor: Tomasso
Co zamiast takiego roweru?
Pewna miła niewiasta upatrzyła sobie taki rower:
http://sklep.biketeam.pl/pl/raleigh-damskie-asfalt/381-rower-raleigh-exeter-lds-rower-trekkingowy-2013.html

Na pierwszy rzut oka widzę, że przepłaca, ale co mam jej zaproponować?

Istotna jest geometria ramy, bagażnik, oświetlenie, kierownica lepiej, żeby była gięta, a nie prosta.

Zaproponowałem piaste wielobiegową, ale upiera się, że chce przerzutki.

Jakies pomysły?

Data: 2013-04-12 16:05:37
Autor: nxs
Co zamiast takiego roweru?

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kk90t5$8tk$1speranza.aioe.org...
[...]

Rower bardzo ładny i zgrabny. I ma wszystko co potrzeba. Jeżeli chcesz jej coś "złożyć", to odradzam.
Nie ma to jak wypasione składaki fabryczne. Dopasowane i dobrze złożone podzespoły, które kupowane osobno na pewno wyjdą drożej.
Ja zaproponowałbym ten poniżej, lepiej wykonany, tańszy no i to...niemiecki Hercules.
http://rower.com.pl/-p-295490.html?cPath=6_698_1900_1901

Pozdrawiam.
nxs

Data: 2013-04-12 16:12:55
Autor: Michoo
Co zamiast takiego roweru?
On 12.04.2013 16:05, nxs wrote:
http://rower.com.pl/-p-295490.html?cPath=6_698_1900_1901

  Waga: 18 kg
Srsly?

Cudnie będzie się go wnosić po schodach.

Michoo

Data: 2013-04-12 16:26:20
Autor: Krycha_net
Co zamiast takiego roweru?
W dniu 2013-04-12 16:12, Michoo pisze:
On 12.04.2013 16:05, nxs wrote:
http://rower.com.pl/-p-295490.html?cPath=6_698_1900_1901

Waga: 18 kg
Srsly?

Cudnie będzie się go wnosić po schodach.

No właśnie. Aluminium, a taki ciężki.
Krycha.

Data: 2013-04-12 07:50:27
Autor: rmikke
Co zamiast takiego roweru?
W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 16:26:20 UTC+2 użytkownik Krycha_net napisał:

> Waga: 18 kg
> Srsly?
>
> Cudnie będzie się go wnosić po schodach.

No właśnie. Aluminium, a taki ciężki.

Przy tej cenie i konstrukcji, rama aluminiowa nie będzie dużo lżejsza
od stalowej, bo ramy aluminiowe mają większą średnic rur. Będzie
sztywniejsza i nie będzie rdewieć.

Ramy aluminiowe zaczynają być lżejsze, jak są cieniowane.
Ale to nie w takiej damce...

Co zamiast takiego roweru?