Co zaplanował sabat czarownic?

Data: 2009-11-22 09:10:44
Autor: cytryna
Co zaplanował sabat czarownic?
Dzień św. Łucji (13 grudnia) i jego wigilia to okres szczególnego działania
złych mocy, a zwłaszcza czarownic.

Akurat w nocy 12/13 grudnia 1981 został wprowadzony stan wojeny, a w dniach
12-13 grudnia  i 2002 odbył się szczyt kopenhaski po którym Miller miał
pełne pory sukcesu.  Ciekawe co jest zaplanowane na ten rok.

W tym roku mamy bogaty program imprez w dniu św.Łucji.
- konkurs skoków narciarskich na sprywatyzowanej skoczni w Czorsztynie,
- godzinny konkurs "kto wygra więcej" na jednorękich bandytach,
- mecz oldboy'ów na najdroższym stadionie Orlik z udziałem dworu i przydupasów,
- konkurs na największy cud minionego roku,
- beaty-fikacja Cielebąk, posłanki PO, koncelebruje red. Lisek,
- wniebowstąpienie posłanki SLD po schodach wykutych w węglu,
- ogłoszenie Donalda kanclerzem imperium aferałów,
- zbiorowe ściąganie krzyży, poklepywanie po plecach, kto ma plecy ten żyje,
- doktorat honorowy dla red. Ketmana-Maleszki oraz
inne lokalne imprezy z udziałem oszustów z PO (dawna KLD, UW, UB, WSI, PZPR)

Data: 2009-11-22 00:33:49
Autor: Antenka

***************************************************************************­***

[...]

Czyli czarownice mają przebogaty program - pójdą w tany z naczelnym
szamanem RP hahaha. Tusku-tusku rozpocznie chodzonego z Cielebeatą,
aby ukoić jej "złamane" serce hihihi

Antenka

Data: 2009-11-22 11:32:03
Autor: Konstanty Wycirowski
Co zaplanował sabat czarownic?

"Antenka" Czyli czarownice mają przebogaty program - pójdą w tany z naczelnym
szamanem RP hahaha. Tusku-tusku rozpocznie chodzonego z Cielebeatą,
aby ukoić jej "złamane" serce hihihi

Antenka

A ty, wywłoko, po co wyłazisz z gnoju? Bo jadrysia zobaczyłaś? I tak ci nie wyliże, kato-faszystowska szmato!

Co zaplanował sabat czarownic?