Co zastąpi CB w samochodach ...

Data: 2017-09-18 18:11:37
Autor: re
Co zastąpi CB w samochodach ...

Użytkownik "Pszemol"

... no i kiedy ? :-)

Bo czekam na to. Moim zdaniem CB radio nie nadaje się bo:
- potrzebuje dość okazałej anteny
- nie daje żadnej inteligencji wymiany informacji

Wyobrażam sobie, że kolejnym krokiem będzie wykorzystanie 802.11p ale nic mi nie wiadomo o konkretnych rozwiązaniach. Wiecie co, nie wiecie ?

Waze ? Używane globalnie na całym świecie... Lokalnie w PL może Janosik?
-- -
Ale zrozum, to zamknięte programy. Te programy nie komunikują się między sobą. One wymagają dedykowanego serwera, program jednego producenta z jednego, drugiego drugiego.Wymagają do tego internetu. 802.11p komunikuje się między obiektami np dwoma samochodami. Mogą to być samochody różnych producentów.

Data: 2017-09-19 19:17:38
Autor: re
Co zastąpi CB w samochodach ...

[...]

No to fajne jest. Ale na razie jest waze bo samochody nie mają 802.11p,
prawda?
-- -
Waze śmierdzi

Data: 2017-09-19 23:47:10
Autor: Pszemol
Co zastąpi CB w samochodach ...
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:oprjfs$rif$1mx1.internetia.pl...
No to fajne jest. Ale na razie jest waze bo samochody nie mają 802.11p,
prawda?
-- -
Waze śmierdzi

Co Ci w Waze przeszkadza? U mnie fajowo działa.

Data: 2017-09-21 20:52:05
Autor: re
Co zastąpi CB w samochodach ...

Użytkownik "Pszemol"

[...]

Masz kod źródłowy ? Protokół komunikacyjny ? Nie o takim szicie piszę teraz.

Co zastąpi CB w samochodach ...