Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu

Data: 2019-07-30 16:29:31
Autor: Zenek Kapelinder
Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu
Tyle zawdzieczamy Powstaniu Warszawskiemu co ruskie psy lotowi Lajki w kosmos. Chociaz moge sie mylic bo o Powstaniu Warszawskim tutaj praktycznie nie wolno bylo mowic a za granica nikt o nim nie wiedzial a o Lajce bylo glosno na calym Swiecie.

Data: 2019-07-31 01:41:53
Autor: Jacek Bialy
Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu
   -- - Tyle zawdzieczamy Powstaniu Warszawskiemu co ruskie psy lotowi Lajki w kosmos.

Można to nazwać i tak..  Ale skoro żeśmy już przeżyli i jakoś wystartowali, to nie zapominajmy o tej naszej 'Łajce'.

JB

Data: 2019-07-31 05:30:49
Autor: Zenek Kapelinder
Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu
Porownaj nasza Lajke z Lajka zydow. O naszej wiemy tylko my a o mniejszej zydowskiej caly Swiat. My do naszej lajki ciagle doplacamy a zydzi wyciagneli ze swojej tyle ile sie dalo a nawet wiecej i beda jeszcze dlugie lata na niej robili kase. Ostatnio chca naszej miske zabrac bo twierdza ze ich sie nalezy. Jestem przerazony tym co zrobili. Szescdziesiat lat bylem normalny. A teraz jak slysze niemcy, zydzi, holokaust to mam dziwne skojarzenia.

Data: 2019-07-31 06:00:35
Autor: Jacek Bialy
Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu
   -- - Porownaj nasza Lajke z Lajka zydow. O naszej wiemy tylko my a o mniejszej zydowskiej caly Swiat.

Bo Żydzi są cwańsi od nas o kilka tysięcy lat (z niejednego pieca jedli swoją macę). W odroznieniu od nas wiedzą, jak się sprzedawać.

[...]

Nu - stać cię tylko na przerażenie i nadmiar skojarzeń?  Typowa reakcja niewolnika - nie przejmuj się tym.  W niewolę popadliśmy wszyscy na skutek deficytu strategicznego myślenia i nadmiaru pobożnych życzeń.

JB

Co zawdzięczamy Powstaniu Warszawskiemu