Co ze Zdanowską?

Data: 2018-10-22 09:01:34
Autor: Marek
Co ze Zdanowską?

   Zdanowska dostała 70% poparcia, formalnie już została wybrana na prezydenta Łodzi,
ale ma wyrok. Zasiądzie na tronie, łamiąc konstytucję, czy nie zasiądzie?
Jeśli zasiądzie, to by oznaczało, że PO i jej elektorat odwołuje do paragrafów
konstytucji tylko wtedy, gdy konstytucja może być kijem w szprychy dla działań PIS.
Jeśli natomiast konstytucja przeszkadza PO w osiągnięciu jakiegoś celu, czyli w tym
wypadku objęcia stanowiska prezydenta przez osobę skazaną, to ignorują fakt, że
jest to niezgodne z konstytucją.
  Może teraz PIS i jego elektorat powinien krzyczeć "KON..STY..TU..CJA!"?

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-10-22 09:29:25
Autor: A. Filip
Co ze Zdanowską? [osoba skazana wybrana na prezydenta Łodzi]
Marek <trele@fele.pl> pisze:
[...]

Który paragraf *konstytucji* złamie Zdanowska?
Zdanowska nie ma "swoich" prawników? [A]
[ Ja się z tą opinią "niezbyt" zgadzam ale podpisane własnym nazwiskiem
opinie prawne zasługują na trochę+ szacunku (przeważnie)]
<ironia> Po za tym się nie martw.  Niezawiśle Niezawisły Sąd Najwyższy
ekspresowo przepchnie kasację. </ironia>

*TU* jest grupa *prawo* . *TU* wypada operować konkretnymi przepisami.
Nieprecyzyjne "pierduły polityczne" to na news:pl.soc.polityka.

[A] https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/sad-okregowy-w-lodzi-prezydent-lodzi-hanna-zdanowska-skazana-prawomocnym-wyrokiem/j3sq9c3
27 wrz, 14:39
Hanna Zdanowska prawomocnie skazana

[...] Z opinii wybitnego prawnika Uniwersytetu Łódzkiego, konstytucjonalisty
prof. Krzysztofa Skotnickiego wynika, że skazanie prezydent Łodzi nie
odbiera jej prawa do sprawowania urzędu. W opinii prawnej profesora
Skotnickiego czytamy: - Nie ulega wątpliwości, że osoba skazana
prawomocnym wyrokiem na karę grzywny za przestępstwo umyślne ścigane z
oskarżenia publicznego może kandydować na urząd wójta (burmistrza,
prezydenta miasta). Nie ulega też dla mnie wątpliwości, że osoba taka
w przypadku wygrania wyborów ma zdolność do objęcia mandatu, natomiast
dopiero prawomocne skazanie już po wyborach na karę pozbawienia
wolności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego
skutkuje utratą zdolności do objęcia urzędu, jeżeli jeszcze nie został
on objęty, bądź staje się to przesłanką do wygaśnięcia mandatu.

- Mamy do czynienia z sytuacją, w której z jednej strony Kodeks
wyborczy zezwala osobie skazanej prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe na inną karę niż pozbawienia wolności na kandydowanie w
wyborach wójta (burmistrza, prezydenta miasta), zaś jednocześnie
ustawa o pracownikach samorządowych zabrania zatrudniania jako
pracownika samorządowego każdej osoby skazanej prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe, a więc także tej, która została skazana
na karę grzywny - pisze profesor Skotnicki i kontynuując przytacza
odpowiedź Państwowej Komisji Wyborczej do rzecznika praw
obywatelskich: PKW stoi na stanowisku, że kwestia braku spójności
przepisów ustawy o pracownikach samorządowych i kodeksu wyborczego
powinna być poddana pod rozwagę ustawodawcy, który z kolei powinien
dążyć do usunięcia ewentualnych niespójności i rozbieżności. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-10-22 09:50:11
Autor: Robert Wańkowski
Co ze Zdanowską?
A taki przebieg wydarzeń...
Sąd uznaje, że nie może pełnić funkcji prezydenta.
Nowe wybory a ona znowu staruje i wygrywa.
Startować może.

Robert

Data: 2018-10-22 10:47:38
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
A taki przebieg wydarzeń...
Sąd uznaje, że nie może pełnić funkcji prezydenta.
Nowe wybory a ona znowu staruje i wygrywa.
Startować może.

ktoś wyliczył, że ze względu na różne elementy i możliwości odwołań potrwaja ponad rok, a po roku akurat ta kara zostaje zamazana, więc jakby nie ma to większego znaczenia

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2018-10-22 11:31:45
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqk2ra$v0q$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale biorac pod uwage, ze pierwotna decyzja o wygasnieciu mandatu byla, gdy kara nie byla zatarta ... to NSA za rok powininien uznac, ze sprawa jest bezprzedmiotowa, czy utrzymac decyzje w mocy i dopiero w kolejnych wyborach moze wygrac ?

J.

Data: 2018-10-22 12:01:08
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-22 o 11:31, J.F. pisze:
[...]

ale przy starcie w wyborach to nie przeszkadza, tak mowia przepisy (które zreszta PiS sam zmieniał), jedyny problem niejasności dotyczy objęcia stanowiska. I tu podważane są 2 rzeczy
1) skoro można  wystartować w wyborach, bo prawo na to pozwala, to powinna być możliwość objęcia stanowiska (w sprzeczności są co najwyżej przepisy dotyczące urzędników i tu jest spór czy dotyczą one również osób z wyboru, czy tylko zatrudnianych na innych zasadach)

2) jeśli przepis by dotyczył również prezydenta osób z wyboru powszechnego, to czy kwestia sprzeczności z aktem aktualniejszym nie daje pierwszeństwa temu drugiemu.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-10-22 13:27:26
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?

Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:<pqk755$3s0$1@node1.news.atman.pl>...

> [...]

1) skoro można  wystartować w wyborach, bo prawo na to pozwala, to powinna być możliwość objęcia stanowiska (w sprzeczności są co najwyżej przepisy dotyczące urzędników i tu jest spór czy dotyczą one również osób z wyboru, czy tylko zatrudnianych na innych zasadach)

To powinna zostać zmieniona i ta ustawa, ale kto by się tym przejmowal w państwie bezprawia
TKM (Tera K* My)

2) jeśli przepis by dotyczył również prezydenta osób z wyboru powszechnego, to czy kwestia sprzeczności z aktem aktualniejszym nie daje pierwszeństwa temu drugiemu.

No i to już sad będzie rozstrzygal, ale zapisy na razie sa wyraźne - kandydować może, pracować na stanowisku nie może.

Prezes SN bardzo dobrze zna takie dylematy :-)

J.

Data: 2018-10-22 14:13:36
Autor: A. Filip
Co ze Zdanowską?
Tomasz Kaczanowski <kaczus@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czyli znaczenie ma co będzie między wyborami a zakończeniem procesu
odwołań - stan "do wyroku sądu".

--
A. Filip

Data: 2018-10-22 15:34:46
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-22 o 14:13, A. Filip pisze:
[...]

Jeśli ktoś się uprze na mnij zasadną interpretację i pójdzie na wojnę, to tak, wtedy jakoś we wrześniu (wtedy była opłacona kara) przewinienie ulegnie zatarciu. Więc wtedy interpretacje przestaną mieć znaczenie. A teraz są różne interpretacje.

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2018-10-22 10:11:09
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqjsks$p8h$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Czemu nie :-)

Ale ... co zrobi PiS ? Wygasi jej mandat, czy uszanuje wole suwerena ? :-P
Moze wygasic przed 14 listopada czy nie ? Choc w sumie w kosztach to juz wszystko jedno, wiec nic tu nie goni, najwyzej wojewoda wyznaczy komisarza :-)

Bo jest jeszcze jedno rozwiazanie - Prezydent ja ułaskawi :-)
Czy na to juz za pozno ?

No to jeszcze Ziobro moze kasacje zlozyc, SN byc moze skieruje sprawe do ponownego rozpatrzenia, a wtedy prezydent moze ulaskawic przed wyrokiem i bedzie niekarana :-)

J.

Data: 2018-10-22 10:14:41
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bcd812c$0$474$65785112@news.neostrada.pl...
A taki przebieg wydarzeń...
Sąd uznaje, że nie może pełnić funkcji prezydenta.
Nowe wybory a ona znowu staruje i wygrywa.
Startować może.

To byc moze PKW moze stwierdzic, ze wybor jest niewazny i stwierdzic, ze wygral drugi kandydat.

Ewentualnie ... co 3 miesiace wybory, a rzadzic bedzie komisarz z PiS :-)

J.

Data: 2018-10-22 10:44:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-22 o 09:01, Marek pisze:

[...]

Z tego co czytałem opinie prawne, to istotne jest to, że kara nie była karą pozbawienia wolności. Więc nic nie przeszkadza temu by została prezydentem.

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2018-10-22 10:50:27
Autor: Olin
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 09:01:34 +0200, Marek napisał(a):

[...]

Burmistrz Rabki zupełnie nie ma takiego problemu, choć również dostała
prawomocny wyrok, ale ona akurat ma piSSdzielskie sympatie, więc suweren
nie powinien być zaskoczony:
https://natemat.pl/252223,kim-jest-ewa-przybylo-burmistrz-rabki-zostala-skazana-prawomocnym-wyrokiem

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-10-22 02:59:06
Autor: Kris
Co ze Zdanowską?
W dniu poniedziałek, 22 października 2018 10:50:23 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

[...]

Najbardziej szokujące z tego artykułu jest że "Na narty do Rabki-Zdroju jeździ Andrzej Duda."
Tak dalej być nie może.

Data: 2018-10-22 12:02:44
Autor: Olin
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 02:59:06 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Najbardziej szokujące z tego artykułu jest że "Na narty do Rabki-Zdroju jeździ Andrzej Duda."

Pominąłeś Pannę Wannę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2018-10-22 10:51:23
Autor: Jacek Maciejewski
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 09:01:34 +0200, Marek napisał(a):

 Zasiądzie na tronie, łamiąc konstytucję

Widzę że wyznajesz zasadę "rzucaj gównem, coś napewno się przyklei".
Który zapis Konstytucji jest tu łamany?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-22 13:10:05
Autor: Marek
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 09:01:34 +0200, Marek napisał(a):

  Zasiądzie na tronie, łamiąc konstytucję

Widzę że wyznajesz zasadę "rzucaj gównem, coś napewno się przyklei".
Który zapis Konstytucji jest tu łamany?

Artykuł 2. Zasada demokratycznego państwa prawnego:
   Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym państwem prawnym (..).

Artykuł 7. Zasady działania organów państwa:
   Organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa.

oraz

  art. 6 "Ustawy o pracownikach samorządowych":
   "Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie wyboru lub powołania
może być osoba, która spełnia wymagania określone w ust. 1 oraz nie była
skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Nie wiedziałeś? :P

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-10-22 13:18:59
Autor: Olin
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 13:10:05 +0200, Marek napisał(a):

  art. 6 "Ustawy o pracownikach samorządowych":

Ustawa o pracownikach samorządowych jest teraz częścią Konstytucji?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

Data: 2018-10-24 12:39:17
Autor: Marek
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-22 o 13:18, Olin pisze:
Dnia Mon, 22 Oct 2018 13:10:05 +0200, Marek napisał(a):

   art. 6 "Ustawy o pracownikach samorządowych":

Ustawa o pracownikach samorządowych jest teraz częścią Konstytucji?

Tak ciężko było zajarzyć, że skoro konstytucja określa "Zasady działania
organów państwa" tzn. "organy władzy publicznej działają na podstawie
i w granicach prawa", a ustawy to jest właśnie prawo stanowione, to
nawet jeśli będzie to ustawa dotycząca wywozu śmieci na Księżyc,
to musi być przestrzegana na terenie państwa, które tą ustawę
ustanowiło, co w przypadku Zdanowskiej nie jest respektowane.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-10-24 18:57:46
Autor: nie ma emaila
Co ze Zdanowską?
w <pqpi52$vj8$1@node2.news.atman.pl>, Marek <trele@fele.pl> napisał(-a):

> [...]
to musi być przestrzegana na terenie państwa, które tą ustawę
ustanowiło, co w przypadku Zdanowskiej nie jest respektowane.

Czyli teraz każdy przestępca łamie Konstytucję, bo nie przestrzega zasad
państwa prawa.
Zajmij się może czymś innym niż prawem, może akwarystyka? :)

Data: 2018-10-24 19:35:46
Autor: Robert Tomasik
Co ze Zdanowską?
W dniu 24-10-18 o 18:57, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

[...]

Co Ci te rybki zawiniły? :-)

Data: 2018-10-26 13:15:18
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Użytkownik  nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l291td533so0b9b9mbunrb0e6663ppcc4n@4ax.com...
> [...]

państwa prawa.
Zajmij się może czymś innym niż prawem, może akwarystyka? :)

Kazdy jak kazdy.
Sa wolnosci i prawa obywateli wymienione.

Prawa do zycia nie ma, jest tylko "Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia", wiec to nie morderca lamie konstytucje, tylko policja, MSW, rzad, Sejm :-)

ale taka np
"Każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność osobistą. "
Jak cie ktos pobije ?

"Zapewnia się nienaruszalność mieszkania. Przeszukanie mieszkania, pomieszczenia lub pojazdu może nastąpić jedynie w przypadkach określonych w ustawie i w sposób w niej określony."

Zlodziej moze cie okrasc, ale bez przeszukania mieszkania :-)

itd - troche zapisow tam jest, do glebszej analizy :-)

J.

Data: 2018-10-22 13:21:58
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-22 o 13:10, Marek pisze:
[...]

https://www.facebook.com/jerzy.kwasniewski.129/posts/10161034142720118

Takie przykładowe rozebranie prawa w tej sprawie...
--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-10-22 13:22:23
Autor: Jacek Maciejewski
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 13:10:05 +0200, Marek napisał(a):

Nie wiedziałeś? :P

Osobliwe myślenie. Na takiej podstawie to dowolne wykroczenie lub
przestępstwo jest łamaniem Konstytucji.
A po drugie, przeczytaj sobie co sądzą o sprawie fachowcy:
https://natemat.pl/252223,kim-jest-ewa-przybylo-burmistrz-rabki-zostala-skazana-prawomocnym-wyrokiem
Mnie myślenie Skotnickiego o sprawie Zdanowskiej o wiele bardziej
pasuje.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-24 12:52:56
Autor: Marek
Co ze Zdanowską?
Dnia Mon, 22 Oct 2018 13:10:05 +0200, Marek napisał(a):

Nie wiedziałeś? :P

Osobliwe myślenie. Na takiej podstawie to dowolne wykroczenie lub
przestępstwo jest łamaniem Konstytucji.

  Fakt, nie ma ustawy, że np. obywatel nie może zabić innego obywatela,
  ale "Ustawa o pracownikach samorządowych" będąca aktem prawnym,
  jasno określa, kto może być takim pracownikiem i jeśli kandydat
  nie spełnia postawionych warunków, to nie może nim być, inaczej
  złamałby prawo.

A po drugie, przeczytaj sobie co sądzą o sprawie fachowcy:

Każda opcja polityczna ma swoich "fachowców", więc darujmy sobie
komentowanie stronniczych opinii. ;-)

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-10-24 13:18:03
Autor: Jacek Maciejewski
Co ze Zdanowską?
Dnia Wed, 24 Oct 2018 12:52:56 +0200, Marek napisał(a):

[...]
Ty chyba nie wiesz elementarnych rzaczy o prawie. Oczywiście, że nie ma
ustawy zakazującej zabijać ludzi. Jest ustawa przewidująca za to karę.

A po drugie, przeczytaj sobie co sądzą o sprawie fachowcy:

Każda opcja polityczna ma swoich "fachowców", więc darujmy sobie
komentowanie stronniczych opinii. ;-)

Widzę że nie zadałeś sobie trudu zajrzenia, więc przytoczę interesujący
kawałek:
"Z kodeksu wyborczego wynika jednak że w wyborach może kandydować osoba
prawomocnie skazana na karę grzywny. Przewodniczący PKW Wojciech
Hermeliński wskazuje na opinię prawną konstytucjonalisty Krzysztofa
Skotnickiego z Uniwersytetu Łódzkiego. Według Skotnickiego osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu na karę
grzywny za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego może
kandydować na urząd prezydenta miasta i może pełnić tę funkcję w razie
uzyskania mandatu z wyborów. Dlaczego? Norma szczególna (kodeks wyborczy) uchyla normę generalną
(ustawa). Przywołał też drugą zasadę, w myśl której norma późniejsza
uchyla wcześniejszą. A kodeks został uchwalony później (2011) niż ustawa
o pracownikach samorządowych (2008). "

Pan Hermeliński, przewodniczący PKW to twoim zdaniem "stronniczy
fachowiec"? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-24 14:08:49
Autor: Olin
Co ze Zdanowską?
Dnia Wed, 24 Oct 2018 12:52:56 +0200, Marek napisał(a):

Każda opcja polityczna ma swoich "fachowców", więc darujmy sobie
komentowanie stronniczych opinii. ;-)

Dobry pomysł, który odnosi się również do komentowania stronniczych trolli.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

Data: 2018-10-24 14:40:14
Autor: Marek
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-24 o 14:08, Olin pisze:
[...]

  Moje opieranie się na zapisach prawa nazywasz stronniczym? Śmieszny jesteś.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-10-24 14:49:17
Autor: Tomasz Kaczanowski
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-24 o 14:40, Marek pisze:
[...]

Ale inni też opierają się na zapisach prawa, a że prawo jest niespójne, trzeba je interpretować. Ty bierzesz wycinek prawa inni biorą całość.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-10-24 18:53:58
Autor: nie ma emaila
Co ze Zdanowską?
w <pqpp7r$6ll$1@node2.news.atman.pl>, Marek <trele@fele.pl> napisał(-a):

  Moje opieranie się na zapisach prawa nazywasz stronniczym? Śmieszny jesteś.

Jako że opierasz się na pojedynczym punkcie jesteś stronniczy albo
niekompetentny. Możesz sobie wybrać.

Data: 2018-11-04 14:39:16
Autor: the_foe
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-10-24 o 12:52, Marek pisze:
[...]

To będzie Prezydentem Łodzi nie będą pracownikiem. Nie można jej wygasić mandatu bo prawo na to nie zezwala. Patrz Kodeks Wyborczy.

--
@foe_pl

Data: 2018-11-04 14:37:53
Autor: the_foe
Co ze Zdanowską?
[...]

to stary przepis, teraz działa jednolita ustawa Kodeks Wyborczy i tam są JEDYNE przesłanki wygaszenia mandatu. Nie wiedziałeś?

--
@foe_pl

Data: 2018-11-04 15:14:25
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Dnia Sun, 4 Nov 2018 14:37:53 +0100, the_foe napisał(a):
[...]

I w tymze kodeksie jest zapis, ze ustawe o pracownikach samorzadowych
sie uniewaznia ?

Czy taki typowy polsko-pisowski burdel - kandydowac moze, wygrac moze,
mandatu wygasic nie mozna, a pracowac tez nie mozna ?

Bedzie piastowac funkcje spolecznie ?

J.

Data: 2018-11-04 15:31:06
Autor: Shrek
Co ze Zdanowską?
W dniu 04.11.2018 o 15:14, J.F. pisze:

[...]

Pytanie co jest przepisem szczególnym a co ogólnym.

Shrek.

Data: 2018-11-04 18:58:33
Autor: the_foe
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-11-04 o 15:14, J.F. pisze:
I w tymze kodeksie jest zapis, ze ustawe o pracownikach samorzadowych
sie uniewaznia ?

w tej ustawie nie ma nic o utracie mandatu, a w ustawie Kodeks Wyborczy, na liście przyczyn wygaszenia mandatu nie ma niemożności zostania pracownikiem samorządowym. Zdanowska musiałaby utracić bierne prawo wyborcze - tak jest napisane wprost, wiec nie zbytnio z czym polemizować.

--
@foe_pl

Data: 2018-11-04 19:30:52
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Dnia Sun, 4 Nov 2018 18:58:33 +0100, the_foe napisał(a):
[...]

Ale jest "Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie wyboru lub
[...]

Czyli mandat ma, a pracownikiem byc nie moze.

I jak to rozumiec ? Ale to sie wieksi beda zastanawiac :-)
A zanim sie zastanowia, to sie kara zatrze :-)

Ale z wyplacaniem pensji to bym poczekal ...

Umowe o prace podpisuje przewodniczacy rady miasta (gminy ?) ...
wojewoda moze zaskarzyc ?

Jest jeszcze jedno wyjscie - sprawdzic oswiadczenia majatkowe, moze da
sie skazac poraz drugi :-)
Tylko moze znow na grzywne :-)

J.

Data: 2018-11-04 20:06:38
Autor: the_foe
Co ze Zdanowską?
W dniu 2018-11-04 o 19:30, J.F. pisze:
[...]

no, ale gdzie jest napisane, ze prezydent miasta nie może pełnić swojej funkcji społecznie? ;)

--
@foe_pl

Data: 2018-11-06 14:15:53
Autor: J.F.
Co ze Zdanowską?
Użytkownik "the_foe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prng00$6p6$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Jeszcze jedno widze ... a trzeba z nia podpisywac umowe ?
Wszak juz ma umowe ... tylko czy nie na czas oznaczony ?

No i wychodzi na to, ze pisowski wojewoda za miekki byl, jakby ja wywalil, to by teraz rada miala klopot.
Ale czy mogl wywalic ?
Kodeks Wyborczy juz od pewnego czasu obowiazywal, wiec jakos nie widac przepisu, na ktory moglby sie powolac.

I znow panstwo teoretyczne, tylko tym razem w wydaniu PiS :-)

J.

Co ze Zdanowską?