Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..

Data: 2015-11-24 22:46:48
Autor: Marek
Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..
https://youtu.be/HhRKePJcSKU

a z brzozÄ…? ;)

--
Marek

Data: 2015-11-24 14:04:22
Autor: TJ_Blues
Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..
On Tuesday, November 24, 2015 at 4:46:51 PM UTC-5, Marek wrote:
https://youtu.be/HhRKePJcSKU

a z brzoz±? ;)

-- Marek

Wg. zaawansowanych numerycznych symulacji przeprowadzonych z uzyciem
profesjonalnego progamu LS-Dyna przez jego eminencje prof, dr W. Biniende,
brzoza jako nieposiadajaca kosci, miekka i lekka o wlasnosciach zblizonych
do gumki-recepturki nie jest w stanie wyrzadzic wiekszych szkod skrzydlu
rosyjskiemu bombowcowi tu-154M ponad zdarcie lakieru.

Prezydencki samolot wg. jego eminencji prof dr Nowaczyka i wg. wielbnego
dr inz Jorgensena przelecial 20m nad brzoza. A ta sie zalamala od samej
bliskosci najlepszego polskiego prezydenta tysiaclecia.

Tak mowi prorok Maho... przepraszam Macierewicz.
Oto slowo na wtorek.

Ramen

Data: 2015-11-24 23:30:49
Autor: P.B.
Dnia Tue, 24 Nov 2015 14:04:22 -0800 (PST), TJ_Blues napisał(a):

[...]

Nie boicie się tak? Nie wiecie kto wygrał wybory. Chcecie zostać pierwszymi
męczennikami? :) Piszcie choć ze speranza.org, albo przez jakie¶ proxy na
Arubie!

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-11-24 15:21:24
Autor: TJ_Blues
On Tuesday, November 24, 2015 at 5:35:39 PM UTC-5, P.B. wrote:

> [...]

męczennikami? :) Piszcie choć ze speranza.org, albo przez jakie¶ proxy na

Pozwole sobie zacytowac:
(M = majster, J = Jasio, K = klient, Kobuszewski, Golas, Michnikowski)

M: Kochany, wiesz co oni mog± mi zrobić? [histeryczny ¶miech] Jasiu, powiedz Panu.
J: Oni mog± Panu majstrowi skoczyć. Tak?
M: Tak jest. Mog± mnie skoczyć.
K: A gdzie mog± Panu skoczyć?
M: [Zniesmaczony ignorancj± klienta] No Jasiu, powiedz Panu.
J: Oni mog± Panu majstrowi skoczyć tam, gdzie Pan może Pana majstra w dupę pocałować. Dobrze?
M: Tak jest. Z tym że, Jasiu, jeżeli używasz zwrotu: "Pan może Pana majstra ... pocałować", zawsze zostawiaj takie niedomówienie. Więcej inteligientnie. [Do klienta] No pisz Pan to zażalenie i nie b±dĽ Pan rura.
K: Jak to, ja mam nie być rura...
M: No, nie b±dĽ Pan rura i nie pękaj Pan [¶miech].
J: Wężykiem?
M: Wężykiem, wężykiem.

Oraz:
https://youtu.be/Kv7yDfI0tQQ?t=5m44s

A bardziej na temat grupy. MNie bardzo, ale to bardzo smiesza przechwalki
jego eminencji prof dr Biniendy. Jakiez to on ma piekne i DROGO wyposazone
labolatorium. Jaki DROGI sprzet! A modele z drukarki 3D to po 2000 dolcow
chodza. Ten facet ma jakies patologiczne parcie na forse. https://www.youtube.com/watch?v=dBfrciY_8yo

Przez ponad 20 minut pieprzyl o niczym. Tz. jak "kleil modele z plasteliny"
i dmuchal je w przerosnietym odkurzaczu. Nie omieszkal pochwlaic sie
wartoscia sprzetu, jakby to mialo jakiekolwiek znacznie w omawianym temacie..
No i... dalej nie wiadomo, czy jego badania cokolwiek mowia o nierownowadze aerodynamicznej na powierzchniach nosnych Tu-154M. Mnie zaciekawilo jak on chce przeskalowac ten model do rzeczywistych rozmiarow?
Sloty i klapy nawet quzwa szczelin nie maja! Jak wiec chce on zasymulowac
krytyczne katy natarcia i zdmuchiwanie warst przysciennych? Przeciez te "sloty" w modelu zadzialaja wylacznie jak turbulator krawedzi natarcia. Oderwanie strug nastapi wiec zdecydowanie wczesniej niz w rzeczywistym
samolocie.

cheers

Data: 2015-11-27 09:56:14
Autor: Marcin N
W dniu 2015-11-25 o 00:21, TJ_Blues pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=dBfrciY_8yo

Około 6 minuty powiedział, że ta drukarka drukuje z dokładno¶ci± do mikrona. Nie wiedziałem, że s± tak dokładne.

Co to za technologia?
Te wszystkie wydruki, które widziałem gdzie¶ w sklepach to strasznie kanciaste. Precyzja może 0.2 mm.

--
MN

Data: 2015-11-27 06:19:06
Autor: TJ_Blues
On Friday, November 27, 2015 at 3:56:11 AM UTC-5, Marcin N wrote:
> [...]

Co to za technologia?
Te wszystkie wydruki, które widziałem gdzie¶ w sklepach to strasznie kanciaste. Precyzja może 0.2 mm.

Aaaa tam, czepiasz sie... Wiesio Binienda ma najlepszy sprzet na swiecie.
Za taka drukarke co drukuje z dokladnoscia, nie tylko do mikrona, ale nawet
Angstrema Wiesiowa wszechnica zaplacila grube miliony prawdziwych
amerykanskich DOLAROW! Powazniej; Drukarki 3d sa w stanie budowac modele z dokladnoscia nawet
16 micronow przy rozdzielczosc x=600,y=600, z=1600 dpi.
http://www.stratasys.com/3d-printers/production-series/connex3-systems#specifications

Zakres precyzji mamy wiec od 0.016mm do 0.2mm. Lba nie urywa, ale
gledzenie o mikronowej dokladnosc i forsie jest jak widac wg. dr Wiesia
cholernie cool :-)

cheers

Data: 2015-11-27 01:31:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-11-24 o 23:30, P.B. pisze:
Nie boicie się tak? Nie wiecie kto wygrał wybory. Chcecie zostać pierwszymi
męczennikami?:)  Piszcie choć ze speranza.org, albo przez jakie¶ proxy na
Arubie!

Jaro obiecał usunięcie wszelkich przepisów dot. karania za slowa. Chyba nie kłamałby?

--
@foe_pl

Data: 2015-11-27 21:04:58
Autor: Artur Miller
Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..
W dniu 2015-11-27 o 01:31, the_foe pisze:

Jaro obiecał [...]

serio ma to dla Ciebie jak±kolwiek warto¶ć? :)

a.

Data: 2015-11-25 19:09:43
Autor: Endriu
Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..

"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1246216347124615424news.neostrada.pl...
https://youtu.be/HhRKePJcSKU

Brzoza tak samo jak ptak zedrze trochÄ™ poszycia.

Najnowsza symulacja prof. Biniendy. Tu-154M z wypuszczonym slotem (20.10.2014) https://www.youtube.com/watch?v=jkjC749nUD4

Endriu

Data: 2015-11-25 10:48:56
Autor: TJ_Blues
On Wednesday, November 25, 2015 at 1:09:55 PM UTC-5, Endriu wrote:
>"Marek" <fa...@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1246216347124615424news.neostrada.pl...
> https://youtu.be/HhRKePJcSKU

Brzoza tak samo jak ptak zedrze trochę poszycia.

Najnowsza symulacja prof. Biniendy. Tu-154M z wypuszczonym slotem (20.10.2014) https://www.youtube.com/watch?v=jkjC749nUD4

Endriu

Jedrus, debilu, to nie jest zadna "najnowsza symulacja", tylko zeszloroczna..

Porownie Tu-154 z An-2 jest po prostu wyczesane w kosmos LOL Czy wiesz z jaka
predkoscia lecial wowczas ten Antek? Czy zdajesz sobie sprawe pod jakim katem
opadal? Czy biedny, idioto, zdajesz sobie sprawe, ze An-2 to DWUPLATOWIEC
i dolne platy zostaly praktycznie calkowicie zniszczone w tym wypadku?

Drzewa nie zostaly sciete tylko zlamane od gory.
Rozumiem, ze ty debilu tego nie ogarniasz. Za to Lysenko aka Binienda
to o czym mowie doskonale wie. On najspokoniej w swiecie lze jak pies.

Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..