Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..

Data: 2015-11-25 19:09:43
Autor: Endriu
Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..

"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1246216347124615424news.neostrada.pl...
https://youtu.be/HhRKePJcSKU

Brzoza tak samo jak ptak zedrze trochÄ™ poszycia.

Najnowsza symulacja prof. Biniendy. Tu-154M z wypuszczonym slotem (20.10.2014) https://www.youtube.com/watch?v=jkjC749nUD4

Endriu

Data: 2015-11-25 10:48:56
Autor: TJ_Blues
Co ze skrzyd³em mo¿e zrobiæ zderzenie z ptakiem..
On Wednesday, November 25, 2015 at 1:09:55 PM UTC-5, Endriu wrote:
>"Marek" <fa...@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1246216347124615424news.neostrada.pl...
> https://youtu.be/HhRKePJcSKU

Brzoza tak samo jak ptak zedrze trochê poszycia.

Najnowsza symulacja prof. Biniendy. Tu-154M z wypuszczonym slotem (20.10.2014) https://www.youtube.com/watch?v=jkjC749nUD4

Endriu

Jedrus, debilu, to nie jest zadna "najnowsza symulacja", tylko zeszloroczna..

Porownie Tu-154 z An-2 jest po prostu wyczesane w kosmos LOL Czy wiesz z jaka
predkoscia lecial wowczas ten Antek? Czy zdajesz sobie sprawe pod jakim katem
opadal? Czy biedny, idioto, zdajesz sobie sprawe, ze An-2 to DWUPLATOWIEC
i dolne platy zostaly praktycznie calkowicie zniszczone w tym wypadku?

Drzewa nie zostaly sciete tylko zlamane od gory.
Rozumiem, ze ty debilu tego nie ogarniasz. Za to Lysenko aka Binienda
to o czym mowie doskonale wie. On najspokoniej w swiecie lze jak pies.

Co ze skrzydłem może zrobić zderzenie z ptakiem..