Co zmienić w rowerze? Giant Roam 3

Data: 2014-05-27 12:37:57
Autor: Adam Wróblewski
Co zmienić w rowerze? Giant Roam 3
Cześć,

jestem szczęśliwym posiadaczem Giant Roam 3.
http://www.giant-bicycles.com/en-gb/bikes/model/2013.giant.roam.3/11844/56844/

Zrobiłem na nim 800 km (asfalt) a ponieważ jeżdżę rowerem do pracy (2x20km) dziennie, to zastanawiam się czy jest coś co mogę zmienić a co wpłynie na komfort (tempo?) jazdy.

Pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to bloki zamiast zwykłych pedałów (jeździłem już z blokami)

Co jeszcze? Nie jestem do końca zadowolony z przerzutek (poprzednio miałem Giant Yukon i mam wrażenie, że tam przerzutki działały płynniej - byłem ofc na przeglądzie w bikemanie ale wg nich wszystko tutaj jest ok.

Będę wdzięczny za komentarze.

a.

Data: 2014-05-28 00:13:03
Autor: kekacz
W dniu wtorek, 27 maja 2014 21:37:57 UTC+2 użytkownik Adam Wróblewski napisał:
Cześć,

jestem szczęśliwym posiadaczem Giant Roam 3.

Czy aby na pewno jesteś szczesliwy skoro chcesz cos zmieniac?? ;)

Najszybciej, najlatwiej i za darmo jest dopompowac powietrza do maksa podanego na boku opony. Opory toczenia spadna, predkosc trochę wzrosnie, komfort spadnie.
Szybko ale z nakładami: wymienić opony na wezsze i z gladszym bieznikiem lub slickiem na srodku. Opory znowu spadna.

O co chodzi z malo plynnymi przerzutkami? Manetki sprawiaja wrazenie ciezko chodzacych? Przerzutka nie chce przenosic lancucha na inne koronki? Skokowo działa? Sprecyzuj.

Kekacz

Data: 2014-05-28 11:13:43
Autor: Adam Wróblewski
On Wednesday, 28 May 2014 09:13:03 UTC+2, kek...@gmail.com  wrote:
> [...]

O co chodzi z malo plynnymi przerzutkami? Manetki sprawiaja wrazenie ciezko chodzacych? Przerzutka nie chce przenosic lancucha na inne koronki? Skokowo działa? Sprecyzuj.

[A] Jeżdżę ogólnie na 2-3 do 2-6. Generalnie przy "schodzeniu z 2-6 na 2-5 czy 2-4 zdarza się, że łańcuch nie przenosi się prawidłowo i chwile "pochrobocze"..

Z tymi oponami - thx :)
-- Pozdrawiam

Kekacz

Co zmienić w rowerze? Giant Roam 3