Co zmotoryzowani powinni wiedzieć o rowerzystach - USA

Data: 2009-08-28 19:31:51
Autor: Jacek Maciejewski
Co zmotoryzowani powinni wiedzieć o rowerzystach - USA
Dnia Fri, 28 Aug 2009 00:59:50 -0700 (PDT), Bartek napisał(a):

"bicyclists are safest when they act and are treated as drivers of
vehicles."

Ja tam jestem zdania że rowerzysta powinien jechać tak jakby był
niewidzialny. Stosuję tą zasadę od parudziesięciu lat, dotąd żyję i nie
zaliczyłem kolizji z blachą.
--
Jacek

Data: 2009-08-29 10:03:35
Autor: piotrt
On 28 Sie, 19:31, Jacek Maciejewski <jacmacwyt...@o2.pl> wrote:
[...]

....to ciekawe, bo ja stosuje zasade dokladnie odwrotna, jezdze w
oczojebnej kamizelce, niejednokrotnie (w zasadnych sytuacjach)
srodkiem pasa, kontakt wzrokowy z kierujacym, itp staram sie aby
kierowcy mnie widzieli...

mozesz napisac jak to robisz... i jakie sa twoje doswiadczenia w ruchu
ulicznym..
pozdro

Data: 2009-08-29 21:52:37
Autor: Ryszard Mikke
piotrt <piotr.tarasiuk@gmail.com> napisał(a):
> [...]

kierowcy mnie widzieli...

mozesz napisac jak to robisz... i jakie sa twoje doswiadczenia w ruchu

Bądź widoczny jak najbardziej (jak piszesz) i jedź, jakbyś nie był
(jak pisze Jacek).

rmikke

Data: 2009-08-30 00:19:04
Autor: piotrt
On 29 Sie, 23:52, "Ryszard Mikke" <rmikke.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Bądź widoczny jak najbardziej (jak piszesz) i jedź, jakbyś nie był
(jak pisze Jacek).

rmikke

....jestes mistrzem Zen? :-))

Data: 2009-08-30 09:01:42
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 29 Aug 2009 21:52:37 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Bądź widoczny jak najbardziej (jak piszesz) i jedź, jakbyś nie był
(jak pisze Jacek).

No niech ci będzie :) Chociaż skręciło by mnie całkiem jak bym miał założyć
te nowomodne wynalazki jak kamizelka odblaskowa czy kask :) A jeżdżę jakieś
25 lat po jakieś 2 tys. rocznie średnio.
--
Jacek

Data: 2009-08-31 23:55:29
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 30 Aug 2009, Jacek Maciejewski wrote:

[...]

  Powiem tak: średnio jeżdżę nieco więcej (dosłownie nieco :)), kasku
używałem tylko przy robotach budowlanych :|, ale kamizelkę owszem,
zakładam - wieczorami, praktycznie od jesieni do wiosny, kierowcy
na ogół wtedy nie spodziewają się rowerzysty, więc lepiej jak mnie
z kilometra widzą.

pzdr, Gotfryd

Co zmotoryzowani powinni wiedzieć o rowerzystach - USA