Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU

Data: 2009-03-12 13:04:43
Autor: henk
Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU
Witam
Gdy  w Banku chciałem sie dowiedzieć jaka kwotę jestem na dzień dzisiejszy winny ,za nie spłacony kredyt , dowiedziałem sie, -CYTUJE"RACHUNEK JEST ODPISANY"i Pani mi wyjaśniła,ze mojego długu nie sprzedadzą firmie windykacyjnej typu KRUK, bo BPH tak nie robi, po drugie w zasadzie to mnie nie bede ściągać za dług , bo maja wyrok komornika o nie ściągalności i tylko jak BARDZO CHCE TO MAM SPŁACAĆ "PO ILES" TAK BY SPŁACIĆ owe 1750zł.To kwota niespłacona, w ogole nic nei wpomnial o odsetkach, definitywnie podala mi kwotę 1750zł ,ze mam to do splacenai, mimo,ze kredyt był nie spłacony w 2006 roku wlasei w takiej kwocie, nic nie rozumiem , mam ten dług ?
a moze napisac jakies pismo z posba o wyjasneinei ?tylko jak....do kogo

Data: 2009-03-12 13:11:31
Autor: henk
Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU
Jak sformulowac zapytanei do banku o swoj status? u nich?czy mam u nich dlug.I jak napisac prosbe o pisemne potwierdzenei dla mnei,ze Bank nie ma wobec mnei finansowycgh roszczen?Chodzi mi o to by uzyskac od BANKU PISMO, KTORE ZAGWARANTUJE MI TO,ZE NEI ODEZWA SIE ZA KILKA LAT Z JAKAS PRETENSJA O PIENIADZE.Czy moze jest jakis wzor pisma, w ktorym zapytuje sie bank o to czy ów ma jakies roszczenai wobec klienta czy nie ?

Co znaczy ,ze "rachunek jest ODPISANY"?DLUG W BANKU