Co zrobi egipski Kiszczak?

Data: 2011-01-28 15:30:45
Autor: brat_olin
Co zrobi egipski Kiszczak?
Czy znajdzie sie ichni Bolek z Mazowieckim, ale i tzw. Unia Wolnosci,
pozniej zwana UD i PO? I czy w Egipcie powstanie ichnie GWno i
WSI24?

Pytania sie mnoza!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-29 00:42:59
Autor: Lorn
Co zrobi egipski Kiszczak?
W dniu 2011-01-29 00:30, brat_olin pisze:
Czy znajdzie sie ichni Bolek z Mazowieckim, ale i tzw. Unia Wolnosci,
pozniej zwana UD i PO? I czy w Egipcie powstanie ichnie GWno i
WSI24?

Na pewno nie znajdzie się drugi taki, co umorzy własne długi po zdobyciu władzy.

Data: 2011-01-29 16:56:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Co zrobi egipski Kiszczak?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:d9012895-cad6-483a-8665-0dd88346aa8ds3g2000vbf.googlegroups.com...
Czy znajdzie sie ichni Bolek z Mazowieckim, ale i tzw. Unia Wolnosci,
pozniej zwana UD i PO? I czy w Egipcie powstanie ichnie GWno i
WSI24?

Pytania sie mnoza!

pytanie jest glowne takie:
czy Michnik popiera ichniego kiszczaka?

Data: 2011-01-29 12:58:45
Autor: brat_olin
Co zrobi egipski Kiszczak?
"D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal:

> Czy znajdzie sie ichni Bolek z Mazowieckim, ale i tzw. Unia Wolnosci,
> pozniej zwana UD i PO? I czy w Egipcie powstanie ichnie GWno i
> [...]

Ichni Michnik sie ujawni, gdy beda redakcje rozdawac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-29 13:16:34
Autor: Marek
Co zrobi egipski Kiszczak?
On Jan 29, 9:58 pm, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

> pytanie jest glowne takie:
> czy Michnik popiera ichniego kiszczaka?

Ichni Michnik sie ujawni, gdy beda redakcje rozdawac.

--
Smart questions to stupid answers

To nie sa jeszcze rozdane ?
Bo zdaje sie amerykanskie dotacje szly caly czas...

Moze to akcja Rywina ?

Data: 2011-01-29 13:41:57
Autor: brat_olin
Co zrobi egipski Kiszczak?
On 29 Jan, 22:16, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> Ichni Michnik sie ujawni, gdy beda redakcje rozdawac.

To nie sa jeszcze rozdane ?
Bo zdaje sie amerykanskie dotacje szly caly czas...

Bedzie wiecej dotacji, jestem pewien, i nawet na dzial
"Wysokie obcasy" dla ichniej Srody i tej od Dorna wystarczy!

Moze to akcja Rywina ?

Co u Lionela slychac?  Juz nie siedzi?  Niezle go Michnik wykiwal..