Co zrobić z EUR w mBąku?

Data: 2013-09-12 22:16:04
Autor: Borys Pogoreło
Co zrobić z EUR w mBąku?
Dnia Thu, 12 Sep 2013 11:31:55 +0200, pwz napisał(a):

było. Tymczasem pokazał się komunikat (cytuję z pamięci): "przelewy zewnętrzne dozwolone s± tylko w PLN". Czyli rozumiem, że mB±k chce mnie przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób _skutecznie_ wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto, np. do A-kantora?

Nie masz powi±zanego z nim eKonta EUR? Z niego mógłby¶ bez problemu zrobić
przelew SEPA za 5zł. Je¶li nie masz, to proponuję otworzyć (bezpłatny),
wykonać manewry i zamkn±ć oba konta.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-09-13 09:55:07
Autor: pwz
Co zrobić z EUR w mB±ku?
W dniu 2013-09-12 22:16, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Jak otwiera się eKonto EUR? Czy tylko przez tele-linię?
pwz

Data: 2013-09-13 17:08:14
Autor: Tomasz Chmielewski
Co zrobić z EUR w mBąku?
On Fri, 13 Sep 2013 09:55:07 +0200
pwz <pwz@onet.eu> wrote:

> Nie masz powiązanego z nim eKonta EUR? Z niego mógłbyś bez problemu
> zrobić przelew SEPA za 5zł. Jeśli nie masz, to proponuję otworzyć
> (bezpłatny), wykonać manewry i zamknąć oba konta.

Jak otwiera siÄ™ eKonto EUR? Czy tylko przez tele-liniÄ™?

Mozna wyklikac.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2013-09-13 18:53:24
Autor: pwz
Co zrobić z EUR w mBąku?
W dniu 2013-09-13 12:08, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

A gdzie? Bo mnie bank odpowiedział tak:
"NawiÄ…zujÄ…c do Pana e-maila uprzejmie informujÄ™, iĹĽ Bank nie posiada w swojej ofercie rachunku eKONTO w walucie EUR.
Może Pan otworzyć rachunek eMAX walutowy."
pwz

Data: 2013-09-16 15:09:30
Autor: Borys Pogoreło
Co zrobić z EUR w mBąku?
Dnia Fri, 13 Sep 2013 18:53:24 +0200, pwz napisał(a):

A gdzie? Bo mnie bank odpowiedział tak:
"Nawi±zuj±c do Pana e-maila uprzejmie informuję, iż Bank nie posiada w swojej ofercie rachunku eKONTO w walucie EUR.
Może Pan otworzyć rachunek eMAX walutowy."

Faktycznie, to jest "mBIZNES konto walutowe EUR". Bezpłatne, ale do
rachunku firmowego.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl