Co zrobić z "energooszczędną"?

Data: 2011-01-21 16:45:30
Autor: geyb
Co zrobić z "energooszczędną"?
Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

g.

Data: 2011-01-21 16:53:42
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 21 Jan 2011 16:45:30 +0100, geyb napisał(a):

Nie rozumiem problemu. Po prostu jak będziesz kiedyś jechać do miasta to weź tą zepsutą świetlówkę i oddaj w dowolnym sklepie, który sprzedaje takie nowe, sprawne. Czy naprawdę to takie trudne?

Nie rozumiem problemu, jak można nie rozumieć, że nie mam problemu z jazdą
do miasta, a problem jest zupełnie gdzie indziej...

Data: 2011-01-21 17:00:41
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 21 Jan 2011 16:53:42 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

Warto przeczytać:
http://www.elektroonline.pl/forum/topics/show/9/1,Wycofuja_zarowki_Edisona,grupy

Data: 2011-01-21 19:53:11
Autor: Mirek

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:535mil1s4fus$.1l7esriq3qmr8.dlg40tude.net...
[...]

Ikselko obiecałaś, że oddasz! ;-)

Data: 2011-01-21 20:06:26
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 21 Jan 2011 19:53:11 +0100, Mirek napisał(a):

[...]

No OK, OK 3-)

Ale jak mi jakas inna w ręce wpadnie, to NIE ODDAM! Może te z rzeki
powybieram, jak osiądą na łące...
:-/

Data: 2011-01-21 22:02:56
Autor: Dawid
W dniu 2011-01-21 19:53, Mirek pisze:
[...]

To idiotka która pisze dla pisania.

Data: 2011-01-21 22:08:19
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 21 Jan 2011 22:02:56 +0100, Dawid napisał(a):

[...]

Ty, Duwdy, się nie wtrancaj.

Co zrobić z "energooszczędną"?