Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?

Data: 2015-02-15 16:56:06
Autor: Liwiusz
Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
W dniu 2015-02-15 o 14:49, Wiesiaczek pisze:
Problem wrzucony z pręgierza, ale tam nikt skutecznej metody nie znalazł:

Skąd u różnych "biznesmenów" pomysł. że jak przykleją swoją zasraną
ulotkę w moim bloku to zrobią interes życia?
Mam dosyć upstrzonej naklejanymi ulotkami i reklamami klatki schodowej w
moim bloku.
Czy macie podobne problemy, czy tylko tak jest u mnie?

No i może ktoś mam doświadczenie, jak się tego zjawiska pozbyć?
Ja stosuję taki sposób, ze zamawiam takie usługi (montaż okien,
kablówki, etc.) na jakiś wzięty z sufitu adres i po maksymalnie kilku
takich interwencjach te jego reklamy znikajÄ….
Najlepszy gość był od drzwi, który oddzwonił: I pan chce wymieniać te
chińskie drzwi?! Nie mam pojęcia, gdzie go wysłałem, ale jego zdziwienie
mam w uszach do dziÅ› :)

Zamykajcie klatkÄ™.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-15 17:39:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?
W dniu 15.02.2015 o 16:56, Liwiusz pisze:
Zamykajcie klatkÄ™.

To nic nie daje. My mamy zamkniętą, a i tak włażą. Albo ich ktoś wpuści albo okłamią, że poczta

Data: 2015-02-16 18:53:37
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 15 Feb 2015, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

W dniu 15.02.2015 o 16:56, Liwiusz pisze:
Zamykajcie klatkê.

  Liwiuszu, ju¿ zd±¿y³e¶ zapomnieæ co siê zmieni³o\
"w sprawie skrzynek"?

http://www.uke.gov.pl/wymiana-skrzynek-pocztowych-3129
http://www.uke.gov.pl/obowiazek-wymiany-skrzynek-pocztowych-2052

  Skrzynka musi byc (do wrzucania) *dostêpna*.
  No, "dla operatora", niech bêdzie.

To nic nie daje. My mamy zamkniêt±, a i tak w³a¿±.
Albo ich kto¶ wpu¶ci albo ok³ami±, ¿e poczta

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-15 18:10:13
Autor: Wiesiaczek
[...]

Naklei na drzwiach lub na kontenerze na śmieci.
Zamykanie nie rozwiÄ…zuje problemu.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: