Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?

Data: 2015-02-16 19:41:50
Autor: re
Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?

Użytkownik "Wiesiaczek"

Problem wrzucony z pręgierza, ale tam nikt skutecznej metody nie znalazł:

Skąd u różnych "biznesmenów" pomysł. że jak przykleją swoją zasraną
ulotkę w moim bloku to zrobią interes życia?
Mam dosyć upstrzonej naklejanymi ulotkami i reklamami klatki schodowej w
moim bloku.
Czy macie podobne problemy, czy tylko tak jest u mnie?

No i może ktoś mam doświadczenie, jak się tego zjawiska pozbyć?
-- -
Miałem taki pomysł by zebrać się, i zbierać te reklamówki i jak już się nazbiera to zorganizować publiczne deptanie reklam. Możnaby to nagrać i wysłać firmie.

Ale to jest podobny pomysł do akcji wysyłania urzędnikom miejskim "A w tym roku do Was nie przyjedziemy" (bo w poprzednim okradliście tylu kierowców).

Naprawdę wydaje mi się, że póki ktoś komuś nie wklepie to nic się nie zmieni.

Ludzie nie umieją walczyć o swoje. Jakiś ciul zaparkował niemal na środku skrzyżowania i tak sobie stoi od miesiąca chyba. Podejrzewam, że nawet nikt tego nie zgłosił bo jak w tym miejscu stanęła przewoźna reklama to szybko właściciela znaleźli.

Co zrobić z zasranymi reklamiarzami?