Co zrobić ze starymi płynami?

Data: 2014-07-14 15:21:17
Autor: Leszek Kowalski
Co zrobić ze starymi płynami?

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości news:lq07n3$4kc$1node2.news.atman.pl...
Mam pół butelki przeterminowanego płynu DOT-4. Gdzie się teraz takie rzeczy oddaje?

Ostatnio przepracowany olej wywoziłem do PSZOK-u (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych), tam przyjmują bezpłatnie takie szkodliwe płyny, opony, RTV/AGD, etc.

U mnie w mieście taki punkt mieści się na wysypisku śmieci, czasem może być nie po drodze.
Zapytaj się tam, gdzie co miesiąc płacisz "podatek śmieciowy, to wskażą taki punkt w Twoim mieście.

Leszek Kowalski

Co zrobić ze starymi płynami?