Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?

Data: 2009-02-24 10:12:14
Autor: Babok
Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?
Witam

Za każdym razem jak wyskakuje jakieś okienko z przyciskiem OK albo OK i anuluj, Windows musi puścić cholerny piskliwy dźwięk. Co zrobić, aby to wyłączyć? Próbowałem podmieniać pliki .wav, bez efektu. Pewnie znajduje się to w jakimś pliku dll, tylko którym? Albo jakieś prostsze rozwiązanie.

Pozdrawiam

Data: 2009-02-24 09:27:38
Autor: Tiber
Babok wrote:
[...]

Odetnij PC Speakera. Można programowo, ale skoro pytasz na grupie sprzętowej proponuję nożyczki.

--
tbr

Data: 2009-02-24 18:53:51
Autor: Dominik

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Odetnij PC Speakera. Można programowo, ale skoro pytasz na grupie sprzętowej proponuję nożyczki.

czasem dobrze poczytać grupę
zawsze można sobie humor poprawić :)

Dominik

Data: 2009-02-24 10:24:13
Autor: marfi
Użytkownik "Babok" <nie.m@babok.ów> napisał w wiadomości news:go0dl7$df6$1news.onet.pl...
[...]

  Odepnij kabel od głośnika lub wymień zasilacz na słabszy :)
--
marfi

Data: 2009-02-24 16:05:07
Autor: Tomaszek
Babok pisze:
[...]

Dawno tu już tak kretyńskiego posta nie było. Można by rzec, że się stęskniłem ROTFL
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-02-27 14:07:04
Autor: Babok
Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?
Dawno tu już tak kretyńskiego posta nie było.  Można by rzec, że się
stęskniłem ROTFL

Owszem, aż takiego nie było. Ale prawdę mówiąc mi tam wystarczyły te
Strasburgerowe wice twoich przedmówców.

Może macie rację, że może znalazłaby się trochę  właściwsza grupa (pl.comp.os.windows.xp), ale tam z kolei powiedzą mi, że u nich są już tacy specjaliści od Windowsa, że z takim baranem nie będą rozmawiać. Tak więc daję sobie spokój.

A nie traciłem wiary w usenet:

- Kiedy na pl.news.nowe-grupy-czy-jak-im-tam planowano zdekapitować Surmacza.
A działo się to za każdym razem, gdy miał ciekawsze zajęcia niż tworzenie 20
nowych grup dyskusyjnych dziennie, nawet tych o szachoboksie.

- Kiedy pytałem się, skąd ściągnąć wordpada i padały tylko dwie odpowiedzi:
"Nie wspieraj kapitalistów z Redmond! OpenOffice jest 1000x lepszy! I 100%
DARMOWY!" i "A gdzie masz Windows? Ta, zgubiła się płytka, co? Osz ty mój
złodziejaszku!"

- Kiedy 90% grupy stanowiły riposty 3 palantów. A każdy z nich w sygnaturce
przekonywał, że jest absolutnie politniepoprawny, jest antysemitą,
satanistą, faszystą, fetyszystą, ma swastykę na tyłku i Dzieła Lenina Zebrane za pazuchą.

- Kiedy wypowiadaliście te swoje zaklęcia: "dostałeś rtfm!", "zwarnowałem cię
za offtopic!" i nie docierało do was, że nie ma to żadnego efektu poza tym,
że jakiś baran pisze komuś "warnuję cię za offtopic".

I zawsze się łudziłem, że na grupach ludzie siedzą nie tylko z nudów. I
nie tylko kretyni. Ale, ponieważ zebrałem już wystarczający materiał empiryczny, by obalić tą hipoteżę, po prostu kasuję konto.

Amen./EOT. A teraz wrzuć mnie do KF'u, splonkuj, zwarnuj za offtopic, opluj, zasubskrybuj na mój e-mail pornole i odpraw inne egzorcyzmy.

Data: 2009-02-27 14:38:54
Autor: Tiber
Babok wrote:

[...]

Skoroś jasnowidz, to czemu w ogóle się trudziłeś pytaniem tutaj?

PS. I nie zgadzam się z przedmówcą Tomaszkiem - tamten post nie był najlepszy.

--
tbr

Data: 2009-03-01 00:50:33
Autor: Babok
Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?

Skoroś jasnowidz, to czemu w ogóle się trudziłeś pytaniem tutaj?

A czy musisz włączyć Klan albo TV Trwam, aby wiedzieć jakie tam ciekawe rzeczy będą opowiadać? Oczywiście, możliwe że Rysiu okaże się płomiennym kochankiem a Prof. Wolniewicz założy kolorową czapeczkę i zaśpiewa piosenkę o ganji. Ale czy to nie na jedno dla Ciebie wychodzi? Czy nie starczy Ci wiedzieć, że będą tam same bzdury? Czy nie byłbys idiotą, gdybys po paru doświadczeniach nadal zmuszał się do oglądania? I ja o tym pisałem. Dość dokładnie zwierzyłem się ze swoich doświadczeń. Jak widać niektórzy nie zrozumieli. Dlatego też riposta Twoja jest rozczarowująca.

Odpowiadają tu ludzie, którzy wiedzą jedną dziesiątą, nie wiedzą nic albo ci cholerni "wiem ale nie powiem". Teraz już to wiem z 95%-ową pewnością. Wcześniej się łudziłem. Bang?

PS. I nie zgadzam się z przedmówcą Tomaszkiem - tamten post nie był najlepszy.

To pogadajcie sobie o tym. Wymyślcie kryteria kretynizmu, powołajcie jury i zróbcie ranking. O ile nie macie ciekawszych zajęć, np. popykać Pajacyka: www.pajacyk.pl/zlicz.php

Data: 2009-03-01 10:14:42
Autor: Tiber
Babok wrote:
[...]

Dobrze, przyznaję rację. Skoro teraz wiesz, że na .pecet są takie same chujki jak na .os.windows.xp, to następnym razem wystartuj z takim pytaniem na na przykład .os.linux. Tylko nie popełnij tego samego błędu co tutaj i od razu ich poinformuj, że na windows.xp są palanty.

Odpowiadają tu ludzie, którzy wiedzą jedną dziesiątą, nie wiedzą nic
albo ci cholerni "wiem ale nie powiem". Teraz już to wiem z 95%-ową
pewnością. Wcześniej się łudziłem. Bang?

I w ten sposób probujesz problemy programowe rozwiązywać na grupach sprzętowych? No tak, to bardzo logiczne.

[...]

Dlaczego nam każesz ciągle rewidować wyroki?

--
tbr

Data: 2009-02-24 16:23:26
Autor: tg
[...]

koledzy dosyc radykalni widze, a wystarczy F1 a potem ze zrozumieniem... ;)

Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?