Data: 2009-04-20 15:01:48 | |
Autor: mariusz | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? | |
Co zrobić w takiej sytuacji?
Wykonawca zamontował drzwi z samozamykaczem. Po upływie 2-3 m-cy samozamykacz przestał prawidłowo współpracować. Wykonawca przysłał monterów, poprawili. Po miesi±cu znowu się popsuło. Monterzy znowu poprawili. Po miesi±cu znowu się popsuło. Teraz jeest nowo¶ć - wykonawca już nie przysyła monterów i nie reaguje na telefoniczne, ani mailowe nagabywania. W lipcu upłynie rok od daty montażu. Faktura zapłacona. Co teraz? Jachać i mu wpieprzyć? Jako¶ go jeszcze poprosić? Co¶ mu napisać? Mariusz |
|
Data: 2009-04-20 16:39:17 | |
Autor: Qnick | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? | |
Dnia 20-04-2009 o 15:01:48 mariusz <marja@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jeśli kupowałeś u niego drzwi to: Proponuję wezwać na piśmie do usunięcia usterki (list polecony za potwierdzeniem odbioru) a potem poczekać 14 dni i pójśc po zwrot kasy a jak nie poskutkuje to sąd i sprawa. A że mija rok czasu to chyba nic jeszcze nie znaczy, bo na załatwienie sprawy z tytułu niezgodności towaru z umową masz ustawowo dwa lata. Ale ja nie jestem prawnikiem więc mogę się mylić może mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam |
|
Data: 2009-04-20 19:33:22 | |
Autor: mariusz | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? | |
Je¶li kupowałe¶ u niego drzwi to: a potem poczekać 14 dni i pój¶c po zwrot kasy Ja nie chcę zwrotu kasy. Wolałbym naprawę drzwi. Mariusz |
|
Data: 2009-04-20 12:41:10 | |
Autor: witek | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wyko nać naprawy gwarancyjnej? | |
mariusz wrote:
Je¶li kupowa³e¶ u niego drzwi to: znaleźć fachowca, który to naprawi wziąć fakturę wysłać ją temu, który miał to naprawić po 14 dniach iść do sądu |
|
Data: 2009-04-21 00:45:06 | |
Autor: | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjn ej? | |
Ja nie chcê zwrotu kasy. Wola³bym naprawê drzwi.znaleźć fachowca, który to naprawi Zakładacie że to usterka. A jeśli to tylko regulacja samozamykacza? Firma ma już dość jeżdzenia i robienia tego byc może za klienta. Mówię z własnej perspektywy ze swojej branży, gdy klient otrzymuje ode mnie dokładną instrukcję jak wyregulować okno, jeśli coś jest nie tak, a i tak przychodzi ze słowami: ja się boję, pan to zrób, najlepiej za darmo. Zazwyczaj pytam, czy przychodzi też do sklepu RTV z żądaniem przyjścia i poustawiania programów, jak mu się rozregulują. Często pomaga, ale nie zawsze. Wtedy jadę, pokazuję ponownie (przy montażu zawsze poza daniem instrukcji jest pokazywane i tłumaczone jak sie reguluje okno). Przy drugim identycznym zgłoszeniu olewam. |
|
Data: 2009-04-21 06:56:28 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Co zrobi?, gdy wykanawca nie chce wykona? naprawy gwarancyjnej? | |
Dnia 20.04.2009 <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał/a:
Zak?adacie ?e to usterka. A je?li to tylko regulacja samozamykacza? Firma ma ju? Skoro co 1-3 miesięcy się pierniczy? Zakładaj±c oczywi¶cie brak udziału osób trzecich. -- Marcin |
|
Data: 2009-04-21 08:22:07 | |
Autor: freewolny | |
Co zrobi?, gdy wykanawca nie chce wykona? naprawy gwarancyjnej? | |
Użytkownik "Marcin Debowski" <agatekun@INVALID.ml1.net> napisał w wiadomo¶ci news:s5bvb6-48v.ln1ziutka.router... Dnia 20.04.2009 <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał/a: Wystarczy, że samozamykacz jest olejowy, reaguje na zmiany temperatury i trzeba go regulować. Damian |
|
Data: 2009-04-21 09:15:50 | |
Autor: mariusz | |
Co zrobi?, gdy wykanawca nie chce wykona? naprawy gwarancyjnej? | |
> Wystarczy, że samozamykacz jest olejowy, reaguje na zmiany temperatury
i trzeba go regulować. Możesz co¶ więcej powiedzieć na temat reagowania olejowego samozamykacza na temperatury? Rzeczywi¶cie pierwszy raz się zepsuło/rozregulowało gdy zrobiło sie zimno. Czy wtedy regulować trzeba co¶ w tej "skrzyneczce z olejem"? Do tej pory fachowcy reulowali wył±cznie cięgno. Mariusz |
|
Data: 2009-04-21 10:18:54 | |
Autor: freewolny | |
Co zrobi?, gdy wykanawca nie chce wykona? naprawy gwarancyjnej? | |
Użytkownik "mariusz" <marja@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsjruk$c9$1news.onet.pl... > Wystarczy, że samozamykacz jest olejowy, reaguje na zmiany > temperatury Nie znam się na samozamykaczach, wystarczył mi jeden u mnie na klatce. Wraz ze spadkiem temperatury olej robi się gęstszy i drzwi wolniej się zamykaj±. W moim przypadku w "sz" była z boku ¶ruba do regulacji, któr± odpowiednio przykręcaj±c i odkręcaj±c reguluje się siłę zamykania. Damian |
|
Data: 2009-04-21 14:57:56 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Co zrobi?, gdy wykanawca nie chce wykona? naprawy gwarancyjnej? | |
Dnia 21.04.2009 freewolny <dnogiec.usun@poczta.onet.pl> napisał/a:
Ja rozumiem lato-zima, ale je¶li reaguje na normalne miesieczne zmiany to co¶ jest chyba jednak nie tak. -- Marcin |
|
Data: 2009-04-21 09:12:44 | |
Autor: mariusz | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? | |
Zakładacie że to usterka. A je¶li to tylko regulacja samozamykacza? (...) gdy klient otrzymuje ode mnie dokładn± instrukcję jak wyregulować okno, je¶li co¶ jest nie tak, a i tak przychodzi ze słowami: ja się boję, pan to zrób, najlepiej za darmo. (...) W sumie rozumiem i pewnie tak samo bym robił w takim przypadku. Tu jednak jest ciut inaczej. Nie mam żadnej instrukcji obsługi, ani regulacji. Nikt mnie nie pouczył, że co¶ się jako¶ reguluje, np. w przypadku zmiany temperatury. Nie boję się regulować, pod warunkiem, że kto¶ powie mi jak to robić. Inaczej raczej nic nie zrobię, bo boję się zepsuć. Nie s±dzę, ze chodzi wył±cznie o regulację, bo na rozum to co¶ zbyt często trzeba regulować. A może przysyłali takich "fachowcówy", którzy regulowali nie to, co trzeba? Mariusz |
|
Data: 2009-04-21 06:14:46 | |
Autor: jureq | |
Co zrobić, gdy wykanawca nie chce wykonać naprawy gwarancyjnej? | |
Dnia Mon, 20 Apr 2009 16:39:17 +0200, Qnick napisał(a):
A że mija rok czasu to chyba nic Chyba, że dot±d reklamował z tytułu gwarancji, a nie niezgodno¶ci. Wtedy ma już zapewne przekroczony 2-miesięczny termin między wykryciem wady a zgłoszeniem niezgodno¶ci. |