Co zrobić w takim przypadku z samochodem?

Data: 2011-01-11 00:46:55
Autor: Michał Gut
Co zrobić w takim przypadku z samochodem?
jak nie masz dziur na wylot to przejdzie
jak masz to coz....albo wymien progi(w starym autku jak znajdziesz taniego magika to wyjda smieszne pieniadze bo czesci smiesznie tanie w wiekszosci popularnych)
jak nie to zapaciaj szpachla, zasmaruj bitexem i bedzie git. aczkolwiek na twoim miejscu raczej bym te progi zrobil. ja w swoim starym punciaku mam jeszcze o dziwo zdrowe, choc podloga w jednym miejscu poszla na wylot. musialem zasadzic jakiegos ladnego kamulca bo reszta calkiem ladna i zdrowa.

Co zrobić w takim przypadku z samochodem?