Co zrobić z EUR w mB±ku?

Data: 2013-09-14 23:55:43
Autor: eisenberg
Co zrobić z EUR w mB±ku?
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 11:31:55 UTC+2 użytkownik pwz napisał:
Witam!

Po jakich¶ tam przelewach sprzed X lat zostało mi na koncie (eMax) prowadzonym EUR dosłownie kilkana¶cie euro. Leż± tam i gnij±, próbowałem więc je przelać np. do kantoru i sprzedać - na flaszkę i piwo akurat by było. Tymczasem pokazał się komunikat (cytuję z pamięci): "przelewy zewnętrzne dozwolone s± tylko w PLN". Czyli rozumiem, że mB±k chce mnie przewalutować? Powstaje zatem pytanie: w jaki sposób _skutecznie_ wypłacić/przelać te drobne z EUR-mB-konto, np. do A-kantora?

A jeżeli "niedasię" zrealizować wylewu w EUR, to może pozostaje to nieszczęsne przewalutowanie? Jak je zrobić?

Oczywi¶cie założenie podstawowe jest takie, aby koszty operacji nie były równe albo nie przewyższały kwoty owych kilkunastu EUR ;-)

Pomożecie?

Przelew zewnętrzny oznacza tu przelew na rachunek inny niż xx 1140 2004 xxxx xxxx xxxx xxxx.
Dlaczego nie sprzedasz w jakim¶ kantorze internetowym? Np. https://www.kantor-internetowy.eu/ albo https://www.lowspread.pl/ ?
ZTCP oba maj± konta EUR w mBanku

Co zrobić z EUR w mB±ku?