Co zrobić z banknotem w dwóch kawałkach?

Data: 2010-10-13 10:44:13
Autor: Jan Strybyszewski
Co zrobić z banknotem w dwóch kawałkach?
rb1@poczta.onet.pl pisze:
Przedarty na pół. Czy w banku mogę go wymienić na cały? Czy bank musi mi wymienić czy to jego dobra wola? Poniosę jakieś koszty?

Kazdy bank w Polsce MUSI wymienic

Data: 2010-10-13 10:16:23
Autor: Tomasz Chmielewski
On 13.10.2010 10:44, Jan Strybyszewski wrote:
rb1@poczta.onet.pl pisze:
Przedarty na pół. Czy w banku mogę go wymienić na cały? Czy bank musi
mi wymienić czy to jego dobra wola? Poniosę jakieś koszty?

Kazdy bank w Polsce MUSI wymienic

Mozna do mBanku wyslac? ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-10-13 10:46:16
Autor: Liwiusz
rb1@poczta.onet.pl pisze:
Przedarty na pół. Czy w banku mogę go wymienić na cały? Czy bank musi
mi wymienić czy to jego dobra wola? Poniosę jakieś koszty?

Kazdy bank w Polsce MUSI wymienic

Mozna do mBanku wyslac? ;)

   Albo w mKiosku sprawę załatwić? :)

--
Liwiusz

Data: 2010-10-13 01:49:46
Autor: Tomek z Wawy
On 13 Paź, 10:46, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> Mozna do mBanku wyslac? ;)

   Albo w mKiosku sprawę załatwić? :)

Ale wiecie przecież, że mBank sam nie wie jak się ustosunkować do
mKiosków, bo jeśli chcesz podpisać umowę o kredyt to jest tam nagle
pracownik banku i ma wszelkie pełnomocnictwa banku, natomiast jak
chcesz złożyć reklamację, zrezygnować z usług, wpłacić pieniądze to
natychmiast to już nie jest pracownik banku tylko jakieś spółki
zależnej banku i nic nie może, nawet pisma przyjąć i podstemplować że
wpłynęło.

Data: 2010-10-13 11:01:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-13 10:49, Tomek z Wawy pisze:
[...]

   Sprzeczność może być tylko pozorna - to faktycznie może być zewnętrzna firma, mająca upoważnienie tylko do zawierania umów, a nie do innych działań.

--
Liwiusz

Co zrobić z banknotem w dwóch kawałkach?