Co zrobić z debilem na drodze?

Data: 2013-02-09 09:15:13
Autor: Lisciasty
Co zrobić z debilem na drodze?
Dziś miałem taką akcję, jechało dwóch kolarzy drogą międzywioskową, ni
z tego ni z owego jakiś kretyn ich wyprzedził, zwolnił i zaczął majtać
się z pasa na pas zajeżdżając drogę. Mijałem ich toteż tylko otrąbiłem
ćwoka, ale po jakimś czasie i po opanowaniu aktualnej awantury dzieci
na tylnych siedzeniach zreflektowałem się i zawróciłem żeby sprawdzić
czy debil nie wymyślił jakiś innych numerów. Dogoniłem go ale
rowerzyści zjechali chyba gdzieś w boczną bo już ich nie spotkałem.
Obejrzałem sobie kolesia, z wyglądu dresiarz, ból w twarzy. Numer
rejestracyjny spisałem, ale czy da się coś z tym zrobić dalej czy
marne szanse?
Chyba trzeba będzie kiedyś zainwestować w kamerę samochodową...

L.

Data: 2013-02-09 20:16:23
Autor: Eres
Co zrobić z debilem na drodze?
Ważne że bidy nikomu nie zrobił.
Jak nie masz materiału co zrobisz? To tak jak trochę "Proszę pani a Jasio się bawi moim wiaderkiem", nic nie zrobisz, modlić się żeby nikomu nic złego nie zrobił i żeby go złapali

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010

Data: 2013-02-09 22:39:35
Autor: abuse

[...]