Co zrobić z lapkiem na jednordzeniowym Pentium?

Data: 2020-04-15 11:55:50
Autor: mordazy
Co zrobić z lapkiem na jednordzeniowym Pentium?
Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 8 Apr 2020 16:58:51 +0200
is the real date, ±ćęłń󶼿 <a@e.pl> has written something quite wise.
But (s)he wasn`t the one.

[ciach]
ja na sprzęcie w podobnej konfiguracji mam postawiony odtwarzacz
muzyki. ssd 32GB msata przez adapter do ide44pin działa OK, z jednym
drobnym, mało uci±żliwym "ale". Jaka¶ przyzwoita karta muzyczna na usb
i jest całkiem dobrze. Toughbook ma dotykowy ekran, prawda? to będzie
nawet jeszcze fajniej.

Inna ciekawa opcja: MAME, panel z joystickami i przyciskami i duża
dawka nostalgii dla tych, którym było dane szwendać się po salonach
gier video w latach 80... eee, znaczy retro frajda dla dzieciaków :P

Czy do czegokolwiek innego... może do nauki linuksa, w wersji
tekstowej, ale to raczej się szybko znudzi. Odtwarzacz filmów? pewnie
tak, ale do tego byle tablet sprawdzi się dzi¶ lepiej. WWW? na styk,
C2D potrafi się mocno dławić na dzisiejszych stronach. Ewentualnie jako laptop serwisowy np. w warsztacie samochodowym...

Co zrobić z lapkiem na jednordzeniowym Pentium?