Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościowym?

Data: 2009-07-05 19:19:26
Autor: A
Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościowym?
Witam.

Mam taryfę w Erze Nowy Pakiet Biznes 120.
Niestety nie korzystam z niej i co miesiąc kwota 120zł netto mi przechodzi na następny miesiąc, a w następnym miesiącu przepada.
Odkąd Era zablokowała doładowywanie Tak Taków nie mam pomysłu na wykorzystanie tych pieniędzy.
Jest jakiś sposób, żeby doładować sobie konto Tak Taka lub, żeby np część tej kwoty odzyskać?
Liczę na wasze podpowiedzi.

Telefonowanie na sex linię nie wchodzi w grę :-)))

Awtiu

Data: 2009-07-05 19:41:44
Autor: Baluu
Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościow ym?
Doladuj skype

sms o tresci skype na 7922.

Data: 2009-07-05 19:51:35
Autor: Maciek
Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościow ym?
Użytkownik "A" <bdfaypxma@jadamspam.pl> napisał
Jest jakiś sposób, żeby doładować sobie konto Tak Taka lub, żeby np część tej kwoty odzyskać?
Liczę na wasze podpowiedzi.

Przenieś TikTaka do Play Fresh i dzwoń. Za 2 minuty dostaniesz jedną do wszystkich.
Pytanie tylko, czy ten pakiet w Erze jest z * czy bez. W TV reklamują ale z *...

Maciek.

Data: 2009-07-05 20:16:00
Autor: Bolek
Co zrobić z niewykorzystanym pakietem wartościow ym?
Sprzedaj na allegro usługę doładowania Play minutami.
Za 2min. wychodzących można zarobić do 25gr.

Bolek