Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.

Data: 2011-04-04 12:52:21
Autor: WW
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.
Witam

Tak wszyscy i wszędzie mówi± o jego dziełach.
Chciałbym wiedzieć konkretnie o jakich ?.

Pomijam sprawy kk, pedofilii, celibatu itp, bo to nie mój cyrk i nie moje małpy, oraz hasła typu wolno¶ć, swoboda, itd.
Chodzi mi o rzeczywist± sytuację i poziom  życia o zwykłych ludzi przed i po.

Przed - wszyscy mieli pracę, po - 13 % ludzi jest bez pracy
Przed - Polska miała przemysł, po - je¶li jest, to już w obcych rekach.
Przed - nikt nie chodził głodny, po - ludzie szukaj± jedzenia na ¶mietnikach.
Przed - mieli¶my flotę, po - nie mamy
Przed - produkowali¶my samochody, po - już nie produkujemy.

Taka wyliczankę można by ci±gn±c w nieskończono¶ć.

Nie przeczę, że po - s± ludzie, którym się doskonale powodzi, ale i przed - też tacy byli.

I teraz, w jedyne ¶więto zwykłych ludzi kk chce go awansować.

Co zatem JP nr. 2 zrobił dla zwykłych ludzi ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-04 13:53:53
Autor: jadrys
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.
W dniu 2011-04-04 12:52, WW pisze:
Witam

Tak wszyscy i wszędzie mówią o jego dziełach.
Chciałbym wiedzieć konkretnie o jakich ?.

Pomijam sprawy kk, pedofilii, celibatu itp, bo to nie mój cyrk i nie moje małpy, oraz hasła typu wolność, swoboda, itd.
Chodzi mi o rzeczywistÄ… sytuacjÄ™ i poziom  ĹĽycia o zwykĹ‚ych ludzi przed i po.

Przed - wszyscy mieli pracÄ™, po - 13 % ludzi jest bez pracy
Przed - Polska miała przemysł, po - jeśli jest, to już w obcych rekach.
Przed - nikt nie chodził głodny, po - ludzie szukają jedzenia na śmietnikach.
Przed - mieliśmy flotę, po - nie mamy
Przed - produkowaliśmy samochody, po - już nie produkujemy.

Taka wyliczankę można by ciągnąc w nieskończoność.

Nie przeczÄ™, ĹĽe po - sÄ… ludzie, ktĂłrym siÄ™ doskonale powodzi, ale i przed - teĹĽ tacy byli.

I teraz, w jedyne święto zwykłych ludzi kk chce go awansować.

Co zatem JP nr. 2 zrobił dla zwykłych ludzi ?

Pozdrawiam
 WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Nic nie zrobił dobrego dla Polski ani Polaków. Tylko my w tej swojej niedoli kapitalistycznej i poddaństwie wobec całego świata, - rozpaczliwie potrzebujemy idoli. Przez to tacy jak JPII czy były prezydent są kreowani na "Wielkich Polaków". A w rzeczywistości oni więcej zaszkodzili przeciętnemu Polakowi niż pomogli.

Data: 2011-04-04 14:27:17
Autor: Aszxse
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:inc7t6$h2n$1node2.news.atman.pl...
Witam

Tak wszyscy i wszędzie mówi± o jego dziełach.
Chciałbym wiedzieć konkretnie o jakich ?.

Nieważne. Był Polakiem, a my idioci (jestem ateistk±) nie potrafili¶my zrobić na tym interesu.

AAA

Data: 2011-04-04 17:13:23
Autor: obserwator
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

A to Papiez rzadzil w Polsce po *okraglym stole*? No popatrz, nie wiedzialem:))

Data: 2011-04-04 19:08:29
Autor: pluton
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.
Przed - mieli¶my flotę, po - nie mamy
Przed - produkowali¶my samochody, po - już nie produkujemy.

I za to mu sie nalezy swientym byc.

Nullification

Data: 2011-04-05 15:12:02
Autor: WW
Co zrobiďż˝ dla nas JP nr 2 ?.
W dniu 2011-04-04 19:08, pluton pisze:
Przed - mieli¶my flotê, po - nie mamy
Przed - produkowali¶my samochody, po - ju¿ nie produkujemy.

I za to mu sie nalezy swientym byc.

Nie jestem przekonany, czy "prawie nĂłwka" czyli 10 letni VW pospawany z dwĂłch rozbitkĂłw jest lepszy i bezpieczniejszy pd Poloneza.

Jednak, aby nie zaciemniać dyskusji zamień słowo samochody na statki.

Je też prze papieżem robiliśmy a teraz nie robimy.

Data: 2011-04-06 19:49:03
Autor: pluton
Co zrobi? dla nas JP nr 2 ?.
dwóch rozbitków jest lepszy i bezpieczniejszy pd Poloneza.

No pacz, moglismy sprzedawac tych Polonezow 100 milionow
sztuk rocznie po calym swiecie i popyt by sie nigdy nie skonczyl
(rdza wpieprzala go po 2 latach i trzeba bylo kupowac nowego).

I ktos zarznal kure znoszaca zlote jaja. Tragedia.

Nullification

Data: 2011-04-07 11:38:45
Autor: WW
Co zrobi? dla nas JP nr 2 ?.
W dniu 2011-04-06 19:49, pluton pisze:
[...]

Tak jak radziłem koledze, zamień samochody na statki i będziesz miał kolejna zasługę JP nr 2.

Data: 2011-04-07 19:45:43
Autor: pluton
Co zrobi? dla nas JP nr 2 ?.
> [...]
>
> I ktos zarznal kure znoszaca zlote jaja. Tragedia.

Tak jak radziłem koledze, zamień samochody na statki i będziesz miał

No pacz, moglismy sprzedawac tych statków 100 milionow
sztuk rocznie po calym swiecie i popyt by sie nigdy nie skonczyl
(rdza wpieprzala takiego statka po 2 latach i trzeba bylo kupowac nowy).

Data: 2011-04-04 19:39:33
Autor: u2
Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.
[...]

To zawdzieczamy tylko i wylacznie sobie.

Co zrobił dla nas JP nr 2 ?.