Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Data: 2009-09-21 15:27:46
Autor: CYC
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
Wzialbym kilku ochroniarzy , zlapal za krok  i kark faszyste i  wymierzajac osobiscie siarczysty kop w dupe wywalilby gowniarza za drzwi siedziby TVP tak , aby z rozpedu pocalowal faszystowska geba glebe ktora
wczesniej zlalbym pomyjami , zawartoscia szamba i gnojowka .

cyc

Data: 2009-09-21 09:10:00
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 15:27, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Skurczybyku! Z ciebie jest dopiero prawdziwy faszysta!  Hitlerjugend
się  kłania! Zakało ludzkości!

Antenka

Data: 2009-09-21 18:43:07
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6f9edd78-ec63-41bb-b6ab-42fb0387f8fan2g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Z faszystami i bolszewikami nalezy postepowac w sposob proponowany przez nich .
Strzal w tyl glowy i dol kloaczny !......gnoj niech sie z gnojem spotka .

cyc

Data: 2009-09-21 11:39:05
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 18:43, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6f9edd78-ec63-41bb-b6ab-42fb0387f8fan2g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

nich .
Strzal w tyl glowy i dol kloaczny !......gnoj niech sie z gnojem spotka .

A z cycatymi debilami tak, jak postepowali francuscy rewolucjoniści -
obcinać te głupie łby i dawać na pożarcie psom!

Antenka

Data: 2009-09-21 18:49:08
Autor: MH
> [...]
>
> cyc

Skurczybyku! Z ciebie jest dopiero prawdziwy faszysta!  Hitlerjugend

Weź pigułkę i zmień tampon..

MH

Data: 2009-09-21 11:28:20
Autor: Antenka
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
A ty wciągnij na swoją  pustą makówkę -  mózgu przecież brak - mocną
prezerwatywę!

Data: 2009-09-21 21:03:58
Autor: MH
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
A ty wciągnij na swoją  pustą makówkę -  mózgu przecież brak - mocną
prezerwatywę!

Hmm , cóż za elokwencja.. Taak , ja też wywaliłem "z grubej ruły" !!
Niemniej jednak , przekazałem "pewną treść". Satelitarna antenka nie załapała
tego.. "Gópiaś" pindo łokrutnie !! (A kiedyś darzyłem Ciem "sympatiom") ..
Bul dalej na stocznie (tak nakazał twój guru , łociec rydzawy). Zmień tampon , a
potem wdawaj siem w dyskusjem ....

MH

Data: 2009-09-21 22:22:59
Autor: sweet.blue eyes
> [...]
tego.. "Gópiaś" pindo łokrutnie !! (A kiedyś darzyłem Ciem "sympatiom") ..
Bul dalej na stocznie (tak nakazał twój guru , łociec rydzawy). Zmień

Zapijaczony łomie, swoje treści możesz ładować młotkiem do łba swojej osobistej pindzie, no! Antenka --

Data: 2009-09-22 08:39:25
Autor: jadrys
MH pisze:
A ty wciągnij na swoją  pustą makówkę -  mózgu przecież brak - mocną
prezerwatywę!

 (A kiedyś darzyłem Ciem "sympatiom") ..

MH

A teraz darzysz antypatią? Tylko z tego powodu że ma inne poglądy jak ty?

Data: 2009-09-22 13:25:48
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h99reu$20u$1news.onet.pl...
MH pisze:
[...]

To co pisze o mnie Antenka nazywasz " pogladem "?. Wykazujesz nie wyjatkowa tolerancje , tylko ignorancje .
Ona nie odnosi sie do opisywanego przezemnie zjawiska , problemu , czy zdarzenia , tylko do mnie osobiscie , personalnie nie przebierajac w slowach to tylko dlatego , ze ja wyluszczylem swoje poglady .
Jesli czuje sie urazona tym , ze ktos gardzi farfalami i innymi rydzykami , niech zmieni grupe tematyczna na " tylko dla faszystow"  a nie pluje jedem na adwersarza . Tutaj zawsze ktos z kims sie nie zgadza i tylko wyjatki doprowadzaja sie do takiego stanu w jaki popadla Antenka- Furia . Mozna ze mna sie nie zgadzac , mozna nawet dla lansowanych przezemnie opinii uwazac mnie za idiote , to wolna grupa i kazdemu wolno ale sa jakies granice , ktorych przekraczac sie nie powinno , chyba , ze chce sie uchodzic za faszyste/tke .

cyc

Data: 2009-09-22 05:44:24
Autor: Antenka
On 22 Wrz, 13:25, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:h99reu$20u$1news.onet.pl...

> [...]

mnie za idiote , to wolna grupa i kazdemu wolno ale sa jakies granice ,
ktorych przekraczac sie nie powinno , chyba , ze chce sie uchodzic za

Właśnie odniosłam się do twoich nazistowskich metod działania -
zresztą jedynie słusznych przez ciebie, oczywiście . A co,  nie mogłeś
znieść, że w tvp zasiada ktoś z poza układziku, ty różowo-czerwony
nazi-salonowcu! Wszystko wskazuje na to, że spisek przeciwko Farfałowi
jest niezgodny z prawem. Gdyby było inaczej on - człowiek inteligetny
i dobrze wyedukowany spokojnie oddałby ten polski przyczółek, ale tak
nie jest. A to co ty proponujesz, to zwykły rozbój w biały dzień.Skąd
my znamy te metody...To są żywcem przeniesione metody hitlerowsko-
stalinowskie, którym hołdujesz bydlaku! I daruj sobie te głupie uwagi,
bo mam je gdzieś. Byle cham nie jest w stanie mnie obrazić a z
"chamstwem trzeba po chamsku!" ( słowa mojej polonistki). Bez odbioru.

Antenka

Data: 2009-09-22 16:01:27
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:924c09b3-74c6-489a-addf-9cde750e7b7en2g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

bo mam je gdzieś. Byle cham nie jest w stanie mnie obrazić a z
"chamstwem trzeba po chamsku!" ( słowa mojej polonistki). Bez odbioru.

Ty najnormalniej w swieie oszalalas  .
Nachlalas sie ? , nacpalas ? .
Nazywasz mnie " rozowo czerwonym nazi salonowcem " ," bydlakiem " " chamem " a takze wieloma innymi rownie ciekawymi epitetami ,  nie wylaczajac tych najgorszych , rodem  spod budki z piwem i to nie w jednym tylko poscie , co ja jako czlowiek zyczliwy ludziom  i wyrozumialy przyjmuje ze spokojem , bez emocji i checi odwetu a potem na koncu piszesz ni stad ni z owad , ze  nie jestem w stanie Cie obrazic .
Oszalalas !.
Ja Ciebie obrazilem ?????? , nie Ty mnie ?
Czym Cie serdenko obrazilem ? tym , ze mi sie Farfal nie podoba ?, tym , ze Rydzyk nie jest moim guru ? . No czym ?.
Napisz mi bo nie wiem , moze tym , ze nie jestem faszysta ?
Moze ktos z grupy cos bedzie wiedzial o tym bo jesli nie, to znaczy , ze grupowa Antenka "dostala do glowy" , czyli cos sie jej  we lbie pomieszalo . Czyby az tak przezywala wywalenie Farfaly na zbity pysk z TV ? , czy moze swiadomosc  chodzacego juz za nim prokuratora  slasowala jej mozg .

cyc

Data: 2009-09-22 07:24:10
Autor: Antenka
[...]

A to kto napisał? Aniołki? Zakłamany nazisto!

"21 Wrz 15.27
[...]

Twoje faszystowskie metody tak mnie rozjuszyły. Na twój przeżarty
zdewaluowanymi poglądami mózg nie mam wpływu, ale na twoje niecne
zamiary - tak! Lepiej poczytaj sobie ten wywiad, którego udzielił
Piotr Farfał  ("DZIENNIK.PL") - tam znajdziesz odpowiedź, dlaczego
takim jak ty, jego prezesura jest solą w oku.
Farfał zaczął robić porządki w publicznej telewizji rozprawiając się z
tamtejszą sitwą, bo jest człowiekiem z poza układu i wolny w swoich
decyzjach. Nikt go nie prowadzi na sznurku jak jego poprzedników.

Demokracja ma być tylko dla takich jak ty, a innych za mordę wszelkimi
niedemokratycznymi sposobami, tak?
I tak na naszych oczach z letargu budzi się totalitaryzm!

Antenka

Data: 2009-09-22 16:45:40
Autor: CYC
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:41e0d0f1-4bf2-4741-ae0e-fc7bdd3d555d33g2000vbe.googlegroups.com...

Oszalalas !.
[...]

A niech tam . Jeszcze tym razem odpisze !
Czy tym Ciebie obrazilem ? czy to co napisalem dotyczylo ktoregokolwiek z grupowiczow , ktorego tresc ta dotyczy ? .
Pisze o polityku  , ktory z natury rzeczy musi byc przygotowany na rozne , nawet nie takie epitety bo to wkalkulowane jest w jego zqwod . To osoba publiczna i sila rzeczy narazona na rozne , niekonieczne pochlebne  i niekoniecznie wywazone oceny .
Nie takie "kwiatki " pisano np. o Kwasniewskim , chocby Ty ! . Czy ja sie obrazam .No tak , nie obraze sie bo nie jest moim idolem . Nie tak pisano o ludziach lewicy ogolnie rzecz ujmujac , nie tak o Kaczynskich i jakos nikt tego do siebie niecnoto , nie bierze .
Za to Ty wylalas na mnie cala beczke pomyj bo napisalem o Twoim idolu cos , co przeciez jest oczywiste bo w Polsce , normalnej Polsce , takiej Polsce , ktora pamieta czym byl faszyzm , nacjonalizm nikt inaczej postaw Farfaly oceniac nie bedzie !.
A teraz spadaj i do lekcji .
cyc

Data: 2009-09-22 16:56:56
Autor: jadrys

MH pisze:

[...]

Nie cycu, ja sie odniosłem do postu MH. Konflikt  - Ty vs Antenka to zupełnie co innego.

Data: 2009-09-21 09:14:38
Autor: Antenka
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
Na miejscu Szwedo - cholernie polsko brzmiące nazwisko!- powiesiłabym
się na pierwszym napotkanym drzewie, bo ten pierdolony uzurpator i tak
nie dostanie się do gmach TVP!

Antenka :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Data: 2009-09-21 15:52:31
Autor: WoWa
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
[...]

A ja na Twoim miejscu wziąłbym paszport i wyjechał np. na Białoruś albo na Kubę
i Tam poprosił o azyl polityczny. --
W.

Data: 2009-09-21 15:57:32
Autor: CYC
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Użytkownik "WoWa" <krantor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ec1.00000037.4ab7851fnewsgate.onet.pl...
[...]

A ja na Twoim miejscu wziąłbym paszport i wyjechał np. na Białoruś albo na Kubę
i Tam poprosił o azyl polityczny.

-- W.

Czy to nie jest czasem psychopatczny aron ? , ktory uznal za swoj obowiazek wszystkich , ktorzy mu przeszkadzaja wyslac w  "pizdu " , czyli na Kube , do Korei lub na Madagaskar ?.
Synek pachnie od Ciebie szpitalnym ( psychiatrycznym ) smrodem na kilometr .

cyc

Data: 2009-09-21 20:33:17
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h980og$m3m$1news.onet.pl...

[...]

znasz dobrze ten zapach!

Data: 2009-09-21 16:39:10
Autor: mkarwan

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h97v0m$gs9$1news.onet.pl...
[...]

Język masz kupy.

Data: 2009-09-21 16:55:55
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h983ps$nmc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No , w tym wypadku mam .
Nie moge jednak miec innego , kiedy faszystowskie gowno pt . Farfal usiluje wzorem swoich protoplastow z hitlerowskiego SD tak naginac prawo i spoleczne normy aby te pozwolily dominowac lotrostwu .
Farfal to faszysta  a fakt  , ze podpisal z innymi jego ideologocznym sprzymierzencami , jakim jest Rydzyk umowe , nic nie znaczy a wlasciwie znaczy tyle , ze tymbardziej powinien dostac kopa w dupe !.

cyc

Data: 2009-09-21 17:54:31
Autor: jadrys
CYC pisze:

[...]

E, chyba przesadzasz CYCu. Jedno przypadkowe podniesienie ręki w "geście" i już faszysta? Farfał wydaje się (przynajmniej dla mnie) być "niedyspozycyjny".. od nacisków politycznych. A jest to swoisty ewenement, ja nie pamiętam żeby kiedykolwiek był taki prezes TVP. Jak na razie to telewizja publiczną rządzili skorumpowane, dyspozycyjne pionki partii politycznych .. No i był jeszcze jeden nawiedzony oszołom  (Wildstein)..

Data: 2009-09-21 18:39:43
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h987jp$ag6$1news.onet.pl...
CYC pisze:

[...]

A coz znaczy " jedno podniesienie reki ? ".
Znaczy tyle , ze wyznaje sie   zasady , ktore to podniesienie reki opisuje ..
Nie jest wazne ile razy to zrobil , wazne jest , ze udziela wsparcia idei , ktora jest w swiecie skompromitowana i ktora uwazana jest za nielegalna !.
Faszysci do piachu !

cyc

Data: 2009-09-21 09:47:00
Autor: Antenka

.
Nie jest wazne ile razy to zrobil , wazne jest , ze udziela wsparcia idei ,
ktora jest w swiecie skompromitowana i ktora uwazana jest za nielegalna !..
Faszysci do piachu !

Ty gnoju! Za nawoływanie do mordowania człowieka, hitlerowcu
pieprzony, powinieneś wylądować  w pierdlu i to z wielkim hukiem!
Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Data: 2009-09-21 18:55:02
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:af8a0ff9-d4d9-4896-8f2b-b6608b7b2507p9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

pieprzony, powinieneś wylądować  w pierdlu i to z wielkim hukiem!
Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

cyc

Data: 2009-09-21 10:15:36
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 18:55, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:af8a0ff9-d4d9-4896-8f2b-b6608b7b2507p9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

Spadaj chamie!

Antenka

Data: 2009-09-21 19:20:19
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b48209db-b852-4a41-8122-5140580e634033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

I jak tu kochac faszystow ?
Nic to , ja jestem Ci wierny i zawsze budzi dam .........nawet jesli zbrukana jest idiotyzmem .

cyc

Data: 2009-09-21 10:32:39
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 19:20, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b48209db-b852-4a41-8122-5140580e634033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

I jak tu kochac faszystow ?
Nic to , ja jestem Ci wierny i zawsze budzi dam .........nawet jesli

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Twój jad jest gorszy od śliny waranów z Komodo, spadaj!

Antenka

Data: 2009-09-21 19:55:40
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d96a1902-25ca-4590-a7c8-f263df77dc14l34g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Twój jad jest gorszy od śliny waranów z Komodo, spadaj!

Znowu powiem : buzi , damo !.
Odrazajacy to bedzie spektakl ale jestem czowiekiem mocno spolegliwym i nawet z pisowcami moge sie calowac pod warunkiem , ze bedzie to z jezyczkiem zakrapianym woda swiecona . Ty spelniasz te warunki , wiec do dziela Antenko ..
Czeka nas upojna noc !

cyc

Data: 2009-09-22 10:51:33
Autor: HaMMeR
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
CYC wrote:
ciach

[...]

To i inkowskiemu tez 'uniesiesz sukienke' i dasz sie 'puknac' pod tym samym warunkiem.., nieprawdaz politpoprawny postympowcu?

Data: 2009-09-22 05:29:59
Autor: cirrus
CYC pisze:
[...]

Łyknij waleriany bo się żółć rozleje.

--
stevep

Data: 2009-09-22 08:34:51
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

A są jakieś dowody że p. Farfał ma poglądy faszystowskie? Poza tym unikatowym zdjęciem oczywiście? Ono akurat nie stanowi żadnego dowodu, każdego można przyłapać na takim podniesieniu ręki.

Data: 2009-09-21 23:44:53
Autor: Antenka
> [...]
unikatowym zdjęciem oczywiście? Ono akurat nie stanowi żadnego dowodu,
każdego można przyłapać na takim podniesieniu ręki.

A niektórych nawet na tym, jak ledwo trzymali się na nogach. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-21 21:52:13
Autor: awe
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
Tak wiemy cycu ty bys sie powiesil...ale odwagi brak
awe

Data: 2009-09-22 20:42:04
Autor: cytryna
[...]

Co zrobilbym na miejscu Szwedo? W spodnie panie Cycu, w spodnie! --

Data: 2009-09-22 12:09:32
Autor: Antenka
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
­> Co zrobilbym na miejscu Szwedo? W spodnie panie Cycu, w spodnie!

Ze strachu!

Antenka :DDD

Co zrobilbym na miejscu Szwedo.