Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Data: 2009-09-21 15:52:31
Autor: WoWa
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
[...]

A ja na Twoim miejscu wziąłbym paszport i wyjechał np. na Białoruś albo na Kubę
i Tam poprosił o azyl polityczny. --
W.

Data: 2009-09-21 15:57:32
Autor: CYC
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Użytkownik "WoWa" <krantor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ec1.00000037.4ab7851fnewsgate.onet.pl...
[...]

A ja na Twoim miejscu wziąłbym paszport i wyjechał np. na Białoruś albo na Kubę
i Tam poprosił o azyl polityczny.

-- W.

Czy to nie jest czasem psychopatczny aron ? , ktory uznal za swoj obowiazek wszystkich , ktorzy mu przeszkadzaja wyslac w  "pizdu " , czyli na Kube , do Korei lub na Madagaskar ?.
Synek pachnie od Ciebie szpitalnym ( psychiatrycznym ) smrodem na kilometr .

cyc

Data: 2009-09-21 20:33:17
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h980og$m3m$1news.onet.pl...

[...]