Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Data: 2009-09-21 16:39:10
Autor: mkarwan
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h97v0m$gs9$1news.onet.pl...
Wzialbym kilku ochroniarzy , zlapal za krok  i kark faszyste i wymierzajac osobiscie siarczysty kop w dupe wywalilby gowniarza za drzwi siedziby TVP tak , aby z rozpedu pocalowal faszystowska geba glebe ktora
wczesniej zlalbym pomyjami , zawartoscia szamba i gnojowka .

Język masz kupy.

Data: 2009-09-21 16:55:55
Autor: CYC

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h983ps$nmc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No , w tym wypadku mam .
Nie moge jednak miec innego , kiedy faszystowskie gowno pt . Farfal usiluje wzorem swoich protoplastow z hitlerowskiego SD tak naginac prawo i spoleczne normy aby te pozwolily dominowac lotrostwu .
Farfal to faszysta  a fakt  , ze podpisal z innymi jego ideologocznym sprzymierzencami , jakim jest Rydzyk umowe , nic nie znaczy a wlasciwie znaczy tyle , ze tymbardziej powinien dostac kopa w dupe !.

cyc

Data: 2009-09-21 17:54:31
Autor: jadrys
CYC pisze:

[...]

E, chyba przesadzasz CYCu. Jedno przypadkowe podniesienie ręki w "geście" i już faszysta? Farfał wydaje się (przynajmniej dla mnie) być "niedyspozycyjny".. od nacisków politycznych. A jest to swoisty ewenement, ja nie pamiętam żeby kiedykolwiek był taki prezes TVP. Jak na razie to telewizja publiczną rządzili skorumpowane, dyspozycyjne pionki partii politycznych .. No i był jeszcze jeden nawiedzony oszołom  (Wildstein)..

Data: 2009-09-21 18:39:43
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h987jp$ag6$1news.onet.pl...
CYC pisze:

[...]

A coz znaczy " jedno podniesienie reki ? ".
Znaczy tyle , ze wyznaje sie   zasady , ktore to podniesienie reki opisuje ..
Nie jest wazne ile razy to zrobil , wazne jest , ze udziela wsparcia idei , ktora jest w swiecie skompromitowana i ktora uwazana jest za nielegalna !.
Faszysci do piachu !

cyc

Data: 2009-09-21 09:47:00
Autor: Antenka

.
Nie jest wazne ile razy to zrobil , wazne jest , ze udziela wsparcia idei ,
ktora jest w swiecie skompromitowana i ktora uwazana jest za nielegalna !..
Faszysci do piachu !

Ty gnoju! Za nawoływanie do mordowania człowieka, hitlerowcu
pieprzony, powinieneś wylądować  w pierdlu i to z wielkim hukiem!
Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Data: 2009-09-21 18:55:02
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:af8a0ff9-d4d9-4896-8f2b-b6608b7b2507p9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

pieprzony, powinieneś wylądować  w pierdlu i to z wielkim hukiem!
Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

cyc

Data: 2009-09-21 10:15:36
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 18:55, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:af8a0ff9-d4d9-4896-8f2b-b6608b7b2507p9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

Spadaj chamie!

Antenka

Data: 2009-09-21 19:20:19
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b48209db-b852-4a41-8122-5140580e634033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Hitler przy tobie był kiepskim amatorem!

Antenka

Antenko , serce Ty moje ! ja tez Cie kocham ! :) .

I jak tu kochac faszystow ?
Nic to , ja jestem Ci wierny i zawsze budzi dam .........nawet jesli zbrukana jest idiotyzmem .

cyc

Data: 2009-09-21 10:32:39
Autor: Antenka
On 21 Wrz, 19:20, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b48209db-b852-4a41-8122-5140580e634033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

I jak tu kochac faszystow ?
Nic to , ja jestem Ci wierny i zawsze budzi dam .........nawet jesli

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Twój jad jest gorszy od śliny waranów z Komodo, spadaj!

Antenka

Data: 2009-09-21 19:55:40
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d96a1902-25ca-4590-a7c8-f263df77dc14l34g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Twój jad jest gorszy od śliny waranów z Komodo, spadaj!

Znowu powiem : buzi , damo !.
Odrazajacy to bedzie spektakl ale jestem czowiekiem mocno spolegliwym i nawet z pisowcami moge sie calowac pod warunkiem , ze bedzie to z jezyczkiem zakrapianym woda swiecona . Ty spelniasz te warunki , wiec do dziela Antenko ..
Czeka nas upojna noc !

cyc

Data: 2009-09-22 10:51:33
Autor: HaMMeR
Co zrobilbym na miejscu Szwedo.
CYC wrote:
ciach

[...]

To i inkowskiemu tez 'uniesiesz sukienke' i dasz sie 'puknac' pod tym samym warunkiem.., nieprawdaz politpoprawny postympowcu?

Data: 2009-09-22 05:29:59
Autor: cirrus
CYC pisze:
[...]

Łyknij waleriany bo się żółć rozleje.

--
stevep

Data: 2009-09-22 08:34:51
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

A są jakieś dowody że p. Farfał ma poglądy faszystowskie? Poza tym unikatowym zdjęciem oczywiście? Ono akurat nie stanowi żadnego dowodu, każdego można przyłapać na takim podniesieniu ręki.

Data: 2009-09-21 23:44:53
Autor: Antenka
> [...]
unikatowym zdjęciem oczywiście? Ono akurat nie stanowi żadnego dowodu,
każdego można przyłapać na takim podniesieniu ręki.

A niektórych nawet na tym, jak ledwo trzymali się na nogach. ;-)

Antenka

Co zrobilbym na miejscu Szwedo.