Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....

Data: 2009-11-08 15:17:16
Autor: Ciekawy
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc pisanych przez was postow ? .
Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje pisane przez was posty ? .

Adam

Data: 2009-11-08 15:48:05
Autor: Arek
Ciekawy pisze:
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc pisanych przez was postow ? .
Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje pisane przez was posty ? .

Skorzystaj z serwera, ktory nie pozwala kasowac postów.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-09 07:25:58
Autor: kołdunka
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc

Czy chodzi o kollinę?

Data: 2009-11-08 18:25:39
Autor: Tomaszek
Ciekawy pisze:
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc pisanych przez was postow ? .
Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje pisane przez was posty ? .

Szukałbym rozwiązań technicznych, a nie prawnych, np. serwera, który nie pozwala na kasowanie postów.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-08 22:30:42
Autor: tg
"Ciekawy" <adam@adam.pl> wrote in message news:hd6jtd$5gk$1news.onet.pl...
Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego

jak napiszesz cos kreda na chodniku a ciec ci to zmyje konewka to tez
chcesz srodki prawne stosowac?

Data: 2009-11-09 01:30:56
Autor: to
Ciekawy wrote:

Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc
pisanych przez was postow ? .

Ja bym napluł mu w oko.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-09 08:08:51
Autor: karol
Ciekawy pisze:
[...]

Glupoty opowiadasz, bo musisz byc z tego samego IP, zeby skasowac post.

Data: 2009-11-09 08:29:27
Autor: Jan Kowalski
karol <karol@kot.pl> napisał(a):
Ciekawy pisze:
> Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc > pisanych przez was postow ? .
> Jakie srodki prawne mozna zastosowac wobec niego i jak ustalic kto canceluje > pisane przez was posty ? .

I tak i nie, zależy od obyczajów serwera. Większość nie pilnuje identycznego
IP, gdyż uniemożliwiłoby to kasowanie postów userom sieci z dynamicznie
przydzielanym IP.

Data: 2009-11-10 17:34:11
Autor: jedrus
karol pisze:
Ciekawy pisze:
[...]

Nie widze tu (poza cancelami) zadnej glupoty. Posty mozna kasowac pojedynczo lub calymi watkami i to bez wplywu na to jakie jest IP tylko pytanie po co?

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-11-10 13:56:56
Autor: JaMyszka
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
On 10 Lis, 17:34, jedrus  wrote:
[...]
Nie widze tu (poza cancelami) zadnej glupoty. Posty mozna kasowac
pojedynczo lub calymi watkami i to bez wplywu na to jakie jest IP tylko
pytanie po co?

Ci co zadają sobie takie pytanie, to na pewno nie kasują:/
Ale problem jest widoczny na pl.news.admin
Ot, chociażby ostatni wątek http://groups.google.com/group/pl.news.admin/browse_frm/thread/ca76013c8ded2c8f?hl=pl#
Hmmm... Czyżby instrukcja?
http://groups.google.com/group/alt.pl.emigracja.londyn/browse_frm/thread/cd286337e403db80?hl=pl#

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2009-11-11 00:20:56
Autor: jedrus
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....
JaMyszka pisze:

[...]
[...]

pl.news.admin juz dawno zeszla na psy i ma to wszystko w dupie a wiesz dlaczego? Bo tak dla nich jest wygodnie.
Chyba jeszcze w poprzednim tysiacleciu byly wnioski o wyprowadzenie usenetowej hierarchii *pl z zapasci i skostnialego systemu ale jak sam widzisz nic sie nie zmienilo.

Data: 2009-11-09 08:26:16
Autor: Jan Kowalski
Ciekawy <adam@adam.pl> napisał(a):
[...]

Obawiam się, że poza pokrzyczeniem sobie tutaj nic nie jesteś w stanie zrobić. Parę lat temu wymazałem jednemu dość aktywnemu uczestnikowi (kilka postów
dziennie) Usenetu posty z całego kwartału. Huczał, groził adminami, straszył
TPSA, wrzeszczał jak by go ze skóry obdzierali, a i tak nie stało się
kompletnie nic mimo iż życzliwi podali mu z jakiego IP zostały wykoszone posty.

Data: 2009-11-09 08:27:04
Autor: Danusia

Użytkownik "Ciekawy" <adam@adam.pl> napisał w wiadomości news:hd6jtd$5gk$1news.onet.pl...
Co zrobilibyscie z gosciem , ktory kasowalby na tej grupie wiekszosc pisanych przez was postow ? .
Pewnie chodzi Ci o sytuację w której wiadomość jest ogłaszana na kilku grupach, a grupą główną nie jest ta. Wtedy odpowiedź którą napiszesz jest wyświetlana na grupie głównej (źródłowej) a nie tej. Tu nikt jej nie kasuje. Wystarczy że przed kliknięciem na "Wyślij" sprawdzisz w "Do Grupy dyskusyjne" do której grupy jest kierowana Twoja odpowiedź.
pozdr

Co zrobilibyscie z gosciem , ktory....