Co zydobolszewickila tłuszcz KASTA ŻYDZI w togach i bez tog

Data: 2020-02-04 21:06:44
Autor: boukun
Co zydobolszewickila tłuszcz KASTA ŻYDZI w togach i bez tog
Prof. Andrzej Zoll o decyzji Dudy ws. ustawy sędziowskiej: jest wyłącznie prezydentem PiS-u

- Trzeba stwierdzić, że to jest bardzo poważny błąd, spowodowany tym, że prezydent jest prezydentem wyłącznie PiS-u - tak prof. Andrzej Zoll skomentował podpis Andrzeja Dudy ws. nowelizacji ustawy o sędziach.

Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawy o reformie sądów, które wprowadzają m.in. odpowiedzialność dyscyplinarną sędziów oraz zmieniają procedury wyboru I prezesa Sądu Najwyższego. Decyzję prezydenta skomentował prof. Andrzej Zoll. Były prezes Trybunału Konstytucyjnego był gościem programu "Kropka nad i" na antenie TVN24.

Zdaniem prof. Zolla podpisanie tej ustawy przez prezydenta nie jest zaskoczeniem. - Trzeba stwierdzić, że to jest bardzo poważny błąd, spowodowany tym, że prezydent jest prezydentem wyłącznie PiS-u - ocenił były prezes TK. Przypomniał, że ostatnio Duda w "agresywny sposób" wypowiadał się o sędziach.

- To nie jest działalność, która przynosi chwałę prezydentowi. Prezydent nie jest członkiem partii, nie może wspierać polityki jednej partii. Musi to być osoba, która dba o przestrzeganie konstytucji i jest arbitrem w sporach politycznych w Polsce, a nie być stroną w tym sporze - zaznaczył prof. Zoll. Prawnik nie ma wątpliwości, że "Polska poniesie spore kontrowersje" na arenie międzynarodowej.

Prof. Andrzej Zoll był również pytany o działania obecnego Trybunału Konstytucyjnego. - Boleję nad tym, bo byłem w tym Trybunale. TK w dzisiejszej formie zrobi wszystko czego żąda władza wykonawcza - mówił na antenie TVN24.

https://wiadomosci.wp.pl/prof-andrzej-zoll-o-decyzji-dudy-ws-ustawy-sedziowskiej-jest-wylacznie-prezydentem-pis-u-6475137920542849a

Zbigniew
24 min. temu

I teraz napewno nie będziemy płakać Brawo Prezydent Duda

Franciszek 62
12 min. temu

A TY ZOLL jesteś rzecznikiem starej KASTY !!! I obrońcą ich interesów !

Ola
26 min. temu

Co zydobolszewickila tłuszcz KASTA ŻYDZI w togach i bez tog z siedziby zlodziejsko bandyckiej parti PO-WSI MAFIA sadownicza tluszcz zydobolszewickiej ktora spaliła Brzeska w lesie kabackim Jolante Brzeska co robili w zawszawionej siedzibie PO kim naprawde jest rzeplinski zurek markiewicz irena kaminska trela safian Stępień zoll Strzembosz tuleya łączewski gersdorf zawistowski Trela borowicz skware rączka borowicz skware juszczyszyn laskowski zoll Stępień safian z TSUE-WSI nominowany na te stanowisko przez zlodziejsko bandyckiej parti PO-WSI czy oni maja geny izzaka stolcman zwany zdzichu kwasniewski czlowiek roku TVN WSI FOZZ tez z KASTY

Data: 2020-02-04 14:53:21
Autor: mrbluesky.pl
Co zydobolszewickila tłuszcz KASTA ŻYDZI w togach i bez tog
Prof. Andrzej Zoll o decyzji Dudy ws. ustawy sędziowskiej: jest wyłącznie prezydentem PiS-u -- -
Czyli Prawych i Sprawiedliwych? WOW! ;P
To jak z Kidawom Bloniastom co palnela
o tym ze Kaczynski dba tylKO o POlakow ;)

Data: 2020-02-05 06:18:57
Autor: Runt
W dniu 2020-02-04 o 21:06, boukun pisze:
Prof. Andrzej Zoll o decyzji Dudy ws. ustawy sędziowskiej: jest wyłącznie prezydentem PiS-u.

Przecież to prawda.

Co do "żydobolszewii" - wpisz w googlach: premier pochodzenie.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-05 07:15:58
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak to u2 trafnie na scp ujął, ciągłe kłótnie w rodzinie :))))

boukun

Data: 2020-02-05 13:33:45
Autor: Runt
W dniu 2020-02-05 o 07:15, boukun pisze:
[...]
A ty wciąż popierasz PiS... Niedowidzisz czy z Niemiec słabo?

Data: 2020-02-05 18:55:00
Autor: boukun
[...]

Przecież na chwilę obecną, nie ma alternatywy wobec partii naczelnika :)

boukun

Data: 2020-02-06 09:34:58
Autor: Runt
W dniu 2020-02-05 o 18:55, boukun pisze:
Przecież na chwilę obecną, nie ma alternatywy wobec partii naczelnika :)

Popierasz rządy motłochu? ;-)))

Data: 2020-02-07 16:56:19
Autor: Karol Goldbaum
W dniu środa, 5 lutego 2020 18:55:05 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Przecież na chwilę obecną, nie ma alternatywy wobec partii naczelnika :)

Debil jesteś, czy debil? Przecież wiadomo, że Konfederacja z Korwinem na czele jest przyszłością dla Narodu Polskiego (specjalnie z dużej).

Co zydobolszewickila tłuszcz KASTA ŻYDZI w togach i bez tog