Co zyskaliśmy na wizycie prezydenta Obamy?

Data: 2014-06-06 17:16:47
Autor: Mark*Woydak
Co zyskaliśmy na wizycie prezydenta Obamy?
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lmsjg0$d9f$1node1.news.atman.pl...
Witam

Jakie są korzyści z tej wizyty?

Wkurwienie Putina i sraczka prezesa PiS.

MW

Data: 2014-06-06 12:13:29
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 6 czerwca 2014 17:16:47 UTC+2 użytkownik Mark*Woydak napisał:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lmsjg0$d9f$1node1.news.atman.pl...

> Witam

> Jakie są korzyści z tej wizyty?

Wkurwienie Putina i sraczka prezesa PiS.

W zasadzie guano. Co niektórzy podniecają się beblaniem aborygena, ale co mi tam.. Jest łykend, skarb się cieszy, bo zakupiłem napoje akcyzowane, pogoda fajna, czekam tylko na zniesienie obowiązku wizowego dla Ukrainek...

Hough !!

Data: 2014-06-07 03:42:58
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 21:13 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

W zasadzie guano. Co niektórzy podniecają się beblaniem aborygena, ale  co mi tam.. Jest łykend, skarb się cieszy, bo zakupiłem napoje  akcyzowane, pogoda fajna, czekam tylko na zniesienie obowiązku wizowego  dla Ukrainek...

A sraczki jeszcze nie masz kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-08 11:09:14
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xg19pwhl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

W zasadzie guano. Co niektórzy podniecają się beblaniem aborygena, ale  co mi tam.. Jest łykend, skarb się cieszy, bo zakupiłem napoje  akcyzowane, pogoda fajna, czekam tylko na zniesienie obowiązku wizowego  dla Ukrainek...

Buuu-ha-ha-ha-ha!

Data: 2014-06-10 20:08:54
Autor: Towarzysz Gnój
> [...]

łykend, skarb się cieszy, bo zakupiłem napoje  akcyzowane, pogoda fajna, czekam tylko na
zniesienie obowiązku wizowego  dla Ukrainek...

Jak wy się zwracacie do swojego oficera prowadzącego towarzyszu Piszczyk?!
Macie naganę partyjną!
-kolektyw

Data: 2014-06-07 07:44:10
Autor: WW
W dniu 2014-06-06 21:13, Stachu Chebel pisze:
[...]

i podniesienia dozwolonego progu do obowiązującego w krajach cywilizowanych UE - 0,5.   :-P

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2014-06-09 19:24:58
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Wkurwienie Putina i sraczka prezesa PiS.

W zasadzie guano. Co niektórzy podniecają się beblaniem aborygena, ale co mi tam..

Słusznie towarzyszu kmiocie. Gdyby nas przyłączyli do Zwiazku Radzieckiego, to byście świętowali na cały rok..
-kolektyw

Co zyskaliśmy na wizycie prezydenta Obamy?