Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU- 154M?

Data: 2010-05-02 08:52:57
Autor: Antenka
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU- 154M?
Proszê o przemy¶lane, rzeczowe sugestie, najlepiej wypunktowane.
Dziêkujê za uwagê :-)

Antenka

P.s. To, ¿e by³ to zamach nie ulega najmniejszej w±tpliwo¶ci.
Wyja¶nienie kto stoi za tym aktem jest tylko kwesti± czasu.

"Prawda jak oliwa zawsze na wierzch wyp³ywa"

Data: 2010-05-02 18:25:51
Autor: boukun
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-1 54M?

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:360df264-6d44-4494-b4bd-f27b0a4588e0d19g2000yqf.googlegroups.com...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Co ty tam wygadujesz Antenko? http://www.youtube.com/watch?v=SFeCn4fP7pI

boukun

Data: 2010-05-02 19:47:24
Autor: abc
[...]

Przede wszystkim PO zyska³a szansê poprawy i rzadszego pope³niania grzechu
przeciw Ósmemu Przykazaniu, bo dusze oczernianych dot±d przez PO ludzi  s±
ju¿ po tamtej stronie. Czy PO z tej sszansy skorzysta - zobaczymy.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-05-02 11:11:29
Autor: Antenka
[...]

Chyba nie skorzysta, bo w³a¶nie przed chwil± zakoñczy³a siê rozmowa na
temat katastrofy w tv. Niejaki Halicki reprezentuj±cy PO z uporem
maniaka wci±¿ nawraca³, ¿e samolot prezydencki rozbi³ siê z winy ¶p.
Prezydenta RP Lecha Kaczyñskiego, gdy¿ na pewno sta³ w kabinie pilotów
i krzycza³: "l±duj, l±duj, no szybko!". Oczywi¶cie przejaskrawi³am,
ale taki by³ sens wypowiedzi,  jak zwykle aroganckiego przedstawiciela
PO. W rozmowie uczestniczy³ pose³ Ludwik Dorn, który punkt po punkcie
wykaza³ owemu panu, nieudolmno¶æ MON z Klichem na czele, którego
niekompetencja doprowadzi³a w ostatnim czasie do ¶mierci ju¿ 130 osób
w wyniku katastrof lotniczych. Halicki bezczelnie twierdzi³, ¿e ¶p.
Prezydent RP nie powinien by³ w ogóle lecieæ do Katynia!!! (?)
Arogancja POpaprañców nie zna granic. Tfu!

Antenka

Data: 2010-05-03 06:35:55
Autor: cytryna
> [...]

Prezydent RP nie powinien by³ w ogóle lecieæ do Katynia!!! (?)
Arogancja POpaprañców nie zna granic. Tfu!

Droga Antenko, czy mo¿na braæ na powa¿nie prostego k±pielowego z basenu, to¿
to specjalista od wycierania pleców i ca³owania tego co poni¿ej. Têpy myd³ek
arogancki oszust egzystuje z woli Grze¶ka, kumpla Baraniny, znanego opiekuna jednorêkich bandytów. Taki rycerz podwórkowy, przesi±kniêty chlorem z basenu
pozbawiony zdolno¶ci samodzielnego my¶lenia stara siê zastêpowaæ partyjnych
kolegów insekta-wariata, oraz bi³gorajskiego oszusta, wyrokowca-alkoholika, którym to aktywist± szef mafii za³o¿y³ na ryje kaganieæ i zaci±gn±³ kolczatkê.
Oni czuj± swój koniec, st±d to wycie zgraji jurgieltników, wazeliniarzy, tych
przegranych oszustów politycznych tak bardzo szkodz±cych Polsce i Polakom.

Data: 2010-05-02 22:28:01
Autor: Antenka

***************************************************************************­*

[...]

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Masz racjê Cytrynko - oni siê koñcz±. To s± ludzie bez czci i wiary,
bez godno¶ci.

Antenka

Data: 2010-05-03 08:23:03
Autor: karwanjestdebilem
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Masz racjê Cytrynko.....

Antenka i Cytrynka, jedna idiotka, a druga kretynka.

Przemys³aw Warzywny

--

"Tragedia smoleñska staje siê na naszych oczach nowym mitem PiS. Mia³by on sprawiæ, ¿e partia Jaros³awa Kaczyñskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uk³ad" ju¿ siê zu¿y³, bo gdy PiS rz±dzi³, nie zdo³a³ go wytropiæ, choæ mia³ kontrolê i nad s³u¿bami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 08:25:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"karwanjestdebilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

   Co z ciebie za chlop, ze wtracasz sie, gdy dwie baby miedzy soba gadaja?

   A. Rem

Data: 2010-05-03 08:31:52
Autor: karwanjestdebilem
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Co z ciebie za chlop, ze wtracasz sie, gdy dwie baby miedzy soba gadaja?

  A. Rem

Abstrahujac od tego, ze po to jest grupa dyskusyjna, to co do plci tak jednej, jak i drugiej "baby"mam powazne watpliwosci.

Przemyslaw Warzywny

--

"Tragedia smolenska staje sie na naszych oczach nowym mitem PiS. Mialby on sprawic, ze partia Jaroslawa Kaczynskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uklad" juz sie zuzyl, bo gdy PiS rzadzil, nie zdolal go wytropic, choc mial kontrole i nad sluzbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-02 20:24:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-02 17:52, Antenka pisze:
[...]

Bez punktowania ;-) , - na tej katastrofie zyska³ tyle ¿e pozby³ siê g³ównych rywali politycznych, ³±cznie z mianowanymi przez PiS dowódcami wszystkich rodzajów wojsk :-( .

Oczywi¶cie nie ma tu mowy o ¿adnym zamachu dopóki nie bêdziemy  znali  wiêcej szczegó³ów tej katastrofy.  Opieranie swojego zdania na os±dach ró¿nych czêsto przypadkowych  osób w mediach na pewno nie przybli¿a nas do prawdy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-02 11:58:19
Autor: Antenka
[...]

Ale przes³anki zamachu wykluczyæ nie mo¿na. Przedpole zosta³o
oczyszczone ze znienawidzonych przeciwników politycznych,  pod których
adresem sz³y nieustanne gro¼by s³owne ³±cznie z utrat± ¿ycia!
Bezczelno¶æ Komunowskiego, który twierdzi, ¿e nie wiedzia³, ¿e ¶p.
Prezydent RP chcia³ odes³aæ ustawê o IPN-ie do TK jest wyj±tkowa tym
bardziej, ¿e ów dokument trafi³ na stó³ prezydecncki dnia 09.04.2010
r. (!!!), czyli w przededniu katastrofy! Niedo¶æ, ¿e brak mu charyzmy,
to ma niedostatki w og³adzie, a podobno herbem siê podpiera.Taki z
niego hrabia!Tfu!

Antenka

P.s. Jadrysiu, nie b±d¼ naiwny. Wierzysz, ¿e poznasz prawdziwe
przyczyny tej katastrofy? Nie ¿artuj! Do dzi¶ nie wyja¶niono tragedii
"Liberatora" z gen. Sikorskim na pok³adzie.

Data: 2010-05-02 21:12:29
Autor: Arkadiusz Korn
[...]

Widocznie Bóg tak chcia³ , ¿eby ta ustawa przesz³a i ¿eby politycy zamiast szukaæ teczek na przeciwników wzieli sie za to co jest wazne dla panstwa. Skoro jeste¶ mocherkiem to nie powinnas przeciwstawiac sie woli Boga.

Data: 2010-05-02 12:26:30
Autor: Antenka
On 2 Maj, 21:12, "Arkadiusz Korn" <ar...@hot.pl> wrote:
> [...]

szukaæ teczek na przeciwników wzieli sie za to co jest wazne dla panstwa.
Skoro jeste¶ mocherkiem to nie powinnas przeciwstawiac sie woli Boga.

Nie przeciwstawiam siê woli Bo¿ej, wrêcz przeciwnie uwa¿am, ¿e Bóg
jako Pan historii wszystko mo¿e i dopu¶ci³ ten zamach po co¶. Nic na
¶wiecie nie dzieje siê bez powodu - nie ma przypadków. Ale to nie
zmienia faktu, ¿e by³ to misternie utkany zamach. Wiem, ¿e
uczestniczyli w nim przedstawiciele trzech pañstw. Bóg móg³ odwróciæ,
pokrzy¿owaæ plany zamachowców, ale skoro tego nie uczyni³ to znaczy,
¿e tragedia ma czemu¶ s³u¿yæ. Domy¶lam siê czemu.

Antenka

Data: 2010-05-02 21:34:26
Autor: Arkadiusz Korn
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-1 54M?

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:367c056d-3403-4f76-90c9-b971a34a7a0ch9g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

pokrzy¿owaæ plany zamachowców, ale skoro tego nie uczyni³ to znaczy,
¿e tragedia ma czemu¶ s³u¿yæ. Domy¶lam siê czemu.

Z twoj± wyobra¼ni±, to we¼ sie lepiej za pisanie drugiej czesci Avatara. Jaki¶ pozytek z tego moze bedzie :)

Data: 2010-05-03 09:09:03
Autor: cyc
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "Arkadiusz Korn" <arkom@hot.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bddcebd$1news.home.net.pl...
[...]

Alez antenka to sekciara , nie wierzy w Boga !!. Dla niej bogiem jest wszechwiedzacy doktor, dyrektor Rydzyk , ktory oglosil juz wszem i wobec , ze to byl zamach i koniec , kropka , szlus !.

cyc

Data: 2010-05-02 21:41:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-02 20:58, Antenka pisze:

[...]

Tu siê z Tob± muszê zgodziæ Antenko,  - Komorowski postêpuje bardzo nieetycznie.. Podejrzewam ¿e on jednak nie jest szlachcicem. Szlachta (nawet ta z szaraczków) ma swoj± dumê. A p. Komorowski wydaje siê byæ ca³kowicie bezkrytycznie podporz±dkowany swoim partyjnym kolegom.. :-(

Je¿eli by³ to naprawdê zwyk³y wypadek, to pewnie poznamy prawdê. Je¿eli zamach to na pewno nie.. przynajmniej w najbli¿szym czasie :-( .

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-03 08:08:49
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrkkhm$scs$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie nie jest, szlachcicem mo¿e byæ tylko ko³ek jak Lepper. ;)

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:39:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 08:08, cirrus pisze:

[...]

W Lepperze jest wiêcej dumy i szlachetno¶ci ni¿ w 10-ciu Komorowskich razem wziêtych.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-03 09:59:55
Autor: ^he®sk^
On Mon, 03 May 2010 08:39:02 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W Lepperze jest wiêcej dumy i szlachetno¶ci ni¿ w 10-ciu Komorowskich razem wziêtych.

 alez masz wzorce do nasladowania...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-05-03 14:37:15
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "^heRsk^" <^WC15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4aust5l7mjpoc1df4hf1jhljj08t26u8mo4ax.com...
On Mon, 03 May 2010 08:39:02 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
W Lepperze jest wiêcej dumy i szlachetno¶ci ni¿ w 10-ciu Komorowskich
razem wziêtych.
 alez masz wzorce do nasladowania...

I to nie jedyny taki wzorzec, jeszcze Che, Lenin, Mariusz Kamiñski.

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:51:56
Autor: jadrys
Co zyskało PO po zamachu na prezydenck i samolot TU-154M?
W dniu 2010-05-03 09:59, ^he®sk^ pisze:
On Mon, 03 May 2010 08:39:02 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W Lepperze jest więcej dumy i szlachetności niż w 10-ciu Komorowskich
razem wziętych.

  alez masz wzorce do nasladowania...

A dlaczego nie - facet nie daje sobie w kasze dmuchać. Takiego warto naÅ›ladować.  Choć ja jak juz kiedyÅ› wspominaÅ‚em nie mam żadnych autorytetów czy idoli..

Data: 2010-05-03 14:35:47
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrlr2o$6on$2news.onet.pl...

Dumy tak, a szlachetno¶æ wie¶niacza.

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:46:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:35, cirrus pisze:
[...]

Duma to podstawa szlachcica.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-05 09:32:37
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrptit$tm9$1news.onet.pl...
[...]

Twój ulubieniec ma 1% poparcia w sonda¿ach.

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:06:57
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrkg0u$ff3$1news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie Jaros³aw pozbyl siê Lecha, inaczej w ¿yciu by nie kandydowa³. ;)

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:38:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 08:06, cirrus pisze:

Zdecydowanie Jaros³aw pozbyl siê Lecha, inaczej w ¿yciu by nie kandydowa³.
;)

Nikt siê nikogo nie pozbywa³. By³ to po prostu nieszczê¶liwy wypadek..  Tym niemniej najbardziej zyska³a na tej katastrofie PO.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-03 09:59:55
Autor: ^he®sk^
On Mon, 03 May 2010 08:38:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Nikt siê nikogo nie pozbywa³. By³ to po prostu nieszczê¶liwy wypadek..

 jezeli nawet to na wlasne zyczenie.

Tym niemniej najbardziej zyska³a na tej katastrofie PO.
  niby co? powiem wprost, na miejscu komora olalbym ta prezydenture,
 niech sobie prezes mieszka w palacyku i bawi sie pod zyrandolem  z ukochanym kotkiem. niech sobie robie ulubiona jajecznice a 5 jaj,
 zaprasza ulubionych chloptasiow i co tam sobie chce.na wlasny
 koszt oczywiscie. fundowanie mu bimbania na koszt podatnikow  byloby zwyklym dranstwem. --

Data: 2010-05-04 21:49:28
Autor: jadrys
Co zyskało PO po zamachu na prezydenck i samolot TU-154M?
W dniu 2010-05-03 09:59, ^he®sk^ pisze:
On Mon, 03 May 2010 08:38:14 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Nikt się nikogo nie pozbywał. Był to po prostu nieszczęśliwy wypadek..

  jezeli nawet to na wlasne zyczenie.

Tego nie wiemy..

Tym niemniej najbardziej zyskała na tej katastrofie PO.

[...]

Ja uważam że caly urząd prezydenta to draństwo. Jest to zupełnie niepotrzebne wyrzucanie pieniędzy.

Data: 2010-05-05 09:33:22
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrpttb$ul6$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-03 09:59, ^heRsk^ pisze:
[...]
Ja uwa¿am ¿e caly urz±d prezydenta to drañstwo. Jest to zupe³nie niepotrzebne wyrzucanie pieniêdzy.

To mo¿e zmieniæ na KC i pierwszego sekretarza?

--
stevep

Data: 2010-05-03 14:34:40
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrlr2l$6on$1news.onet.pl...
[...]

To nie zgadzasz siê z antenk±, ¿e kacapy dobija³y rannych po katastrofie?

--
stevep

Data: 2010-05-03 15:42:27
Autor: cyc
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci

To nie zgadzasz siê z antenk±, ¿e kacapy dobija³y rannych po katastrofie?

-- stevep

Czyzbys w to watpil ? .
To oczywiste !! nawet bylo slychac strzaly a Antenka widziala to na wlasne oczy , boi sie tylko przyznac do tego bo wiadomo , taki swiadek zdarzenia nie moglby wyjsc z tego zywy i dolaczylby do tych 96 . Zreszta jak pisza madrzy ludzie , co znaja sie na rzeczy i wiedza co w trawie piszczy , to juz kilku swiadkow poszlo do piachu !.
Ja tez jestem pewien , ze to byl zamach wiadomych sil ale sza!! . Cicho siedze i udaje , ze to nieprawda bo wiesz jak jest !, lepiej zachowac glowe , moze sie jeszcze przydac . Nie wiadomo co zrobia a raczej wiadomo i wiadomo kto  !.
Przeciez dowody sa ewidentne a poklepywanie sie po plecach tuz po tragedii Putina i Tuska wiadomo co znaczylo !. Oni mysla , ze my jestesmy glupcami i nie nic nie wiemy !. ha, ha. My wszystko wiemy ! Prawda Antenko ?
Antenka to bardzo madra dziewczyna , wie co pisze , zreszta trudno sie dziwic ma kontakty z RM a oni wiadomo , maja wszedzie swoich ludzi , czego Ojciec Dyrektor nie raz dawal dowody .
Prawda i tylko prawda a ta polsuchasz tylko w RM i przeczytasz w ND !.

cyc

Data: 2010-05-03 18:45:10
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrmjsc$aij$1news.onet.pl...
[...]

Przes³ucha³em ten film kilkana¶cie razy, ale jako ¿ywo strza³ów "ni chuja siebie".

--
stevep

Data: 2010-05-04 09:15:16
Autor: cyc
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrmrlg$5qq$1news.vectranet.pl...
[...]

tam byly same strzaly !. widac bylo jak morduja a potem wywoza ciala aby je skremowac i ponownie podrzucic .
Antenka ci to wytlumaczy jansiej !

:)
cyc

Data: 2010-05-04 15:45:30
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrohif$o33$2news.onet.pl...
[...]

Antence to pewnie i bia³e myszki czêsto siê ujawniaj±.

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:51:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:34, cirrus pisze:
[...]

Nie mam ¿adnych podstaw ¿eby z kim¶ sie zgadaæ czy komu¶ zaprzeczaæ w tej sprawie. - Mo¿e to w³a¶nie Antenka ma racjê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-05-05 09:34:23
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrptte$ul6$2news.onet.pl...
[...]

Mo¿e, to s³oñce wschodzi na zachodzie zamiast na wschodzie.

--
stevep

Data: 2010-05-03 09:12:10
Autor: cyc
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hrlm91$9fp$1news.vectranet.pl...
[...]

Historia jest w stanie przytoczyc wiele przypadkow kiedy dla wladzy pozbywano sie najblizszych w tym braci i rodzicow . Nic nadzwyczajnego ! . Zadza wladzy dla wielu jest silniejsza niz czlowieczenstwo .

cyc

Data: 2010-05-03 03:45:04
Autor: MH
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

"Prawda jak oliwa zawsze na wierzch wyp³ywa"

==============

Pod warunkiem , ¿e ma siê trochê oleju w g³owie ...

MH

Data: 2010-05-03 08:09:32
Autor: cirrus
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
U¿ytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3461.00002169.4bde2aa0newsgate.onet.pl...
"Prawda jak oliwa zawsze na wierzch wyp³ywa"
==============
Pod warunkiem , ¿e ma siê trochê oleju w g³owie ...
MH

U idiotów zdecydowanie nic wyp³ywa bo tam sama sieczka.

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:05:31
Autor: cirrus
[...]

Najpierw powiedz co zyska³ Jaros³aw Kaczyñski?

--
stevep

Data: 2010-05-03 09:18:33
Autor: u2
Co zyska³o PO po zamachu na prezy dencki samolot TU-154M?
W dniu 2010-05-02 17:52, Antenka pisze:
Proszê o przemy¶lane, rzeczowe sugestie, najlepiej wypunktowane.

1. 90 dni na wymianê szefów NBP, IPN, BBN itd.
2. 90 dni na przepchanie swoich ustaw
3. zamiecenie pod dywan afer hazardowej, ds. nacisków
4. likwidacja g³ównego kandydata na Prezydenta ¶.p. Kaczyñskiego
5. likwidacja drugiego kandydata na Prezydenta ¶.p. Szmajdziñskiego
6. likwidacja najwa¿niejszych polityków PiS.
7. uprawianie po-lityki mi³o¶ci czyli po-lityki s³u¿alczo¶ci wzglêdem
re¿imu podpu³kownika KGB Putina

Data: 2010-05-03 09:59:54
Autor: ^he®sk^
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-1 54M?
On Sun, 2 May 2010 08:52:57 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Proszê o przemy¶lane, rzeczowe sugestie, najlepiej wypunktowane.

 PO nic nie zyskalo. najwiecej zyskal prezes PiS - nareszcie  moze zostac prezydentem realizujac marzenia s.p. lecha.
 o parciu prezesa na wladze wspominal swego czasu giertych.