Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

Data: 2010-05-02 19:47:24
Autor: abc
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?
Proszê o przemy¶lane, rzeczowe sugestie, najlepiej wypunktowane.
Dziêkujê za uwagê :-)

Antenka

P.s. To, ¿e by³ to zamach nie ulega najmniejszej w±tpliwo¶ci.
Wyja¶nienie kto stoi za tym aktem jest tylko kwesti± czasu.

"Prawda jak oliwa zawsze na wierzch wyp³ywa"

Przede wszystkim PO zyska³a szansê poprawy i rzadszego pope³niania grzechu
przeciw Ósmemu Przykazaniu, bo dusze oczernianych dot±d przez PO ludzi  s±
ju¿ po tamtej stronie. Czy PO z tej sszansy skorzysta - zobaczymy.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-05-02 11:11:29
Autor: Antenka
[...]

Chyba nie skorzysta, bo w³a¶nie przed chwil± zakoñczy³a siê rozmowa na
temat katastrofy w tv. Niejaki Halicki reprezentuj±cy PO z uporem
maniaka wci±¿ nawraca³, ¿e samolot prezydencki rozbi³ siê z winy ¶p.
Prezydenta RP Lecha Kaczyñskiego, gdy¿ na pewno sta³ w kabinie pilotów
i krzycza³: "l±duj, l±duj, no szybko!". Oczywi¶cie przejaskrawi³am,
ale taki by³ sens wypowiedzi,  jak zwykle aroganckiego przedstawiciela
PO. W rozmowie uczestniczy³ pose³ Ludwik Dorn, który punkt po punkcie
wykaza³ owemu panu, nieudolmno¶æ MON z Klichem na czele, którego
niekompetencja doprowadzi³a w ostatnim czasie do ¶mierci ju¿ 130 osób
w wyniku katastrof lotniczych. Halicki bezczelnie twierdzi³, ¿e ¶p.
Prezydent RP nie powinien by³ w ogóle lecieæ do Katynia!!! (?)
Arogancja POpaprañców nie zna granic. Tfu!

Antenka

Data: 2010-05-03 06:35:55
Autor: cytryna
> [...]

Prezydent RP nie powinien by³ w ogóle lecieæ do Katynia!!! (?)
Arogancja POpaprañców nie zna granic. Tfu!

Droga Antenko, czy mo¿na braæ na powa¿nie prostego k±pielowego z basenu, to¿
to specjalista od wycierania pleców i ca³owania tego co poni¿ej. Têpy myd³ek
arogancki oszust egzystuje z woli Grze¶ka, kumpla Baraniny, znanego opiekuna jednorêkich bandytów. Taki rycerz podwórkowy, przesi±kniêty chlorem z basenu
pozbawiony zdolno¶ci samodzielnego my¶lenia stara siê zastêpowaæ partyjnych
kolegów insekta-wariata, oraz bi³gorajskiego oszusta, wyrokowca-alkoholika, którym to aktywist± szef mafii za³o¿y³ na ryje kaganieæ i zaci±gn±³ kolczatkê.
Oni czuj± swój koniec, st±d to wycie zgraji jurgieltników, wazeliniarzy, tych
przegranych oszustów politycznych tak bardzo szkodz±cych Polsce i Polakom.

Data: 2010-05-02 22:28:01
Autor: Antenka

***************************************************************************­*

[...]

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Masz racjê Cytrynko - oni siê koñcz±. To s± ludzie bez czci i wiary,
bez godno¶ci.

Antenka

Data: 2010-05-03 08:23:03
Autor: karwanjestdebilem
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Masz racjê Cytrynko.....

Antenka i Cytrynka, jedna idiotka, a druga kretynka.

Przemys³aw Warzywny

--

"Tragedia smoleñska staje siê na naszych oczach nowym mitem PiS. Mia³by on sprawiæ, ¿e partia Jaros³awa Kaczyñskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uk³ad" ju¿ siê zu¿y³, bo gdy PiS rz±dzi³, nie zdo³a³ go wytropiæ, choæ mia³ kontrolê i nad s³u¿bami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 08:25:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"karwanjestdebilem" <Broñmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

   Co z ciebie za chlop, ze wtracasz sie, gdy dwie baby miedzy soba gadaja?

   A. Rem

Data: 2010-05-03 08:31:52
Autor: karwanjestdebilem
Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Co z ciebie za chlop, ze wtracasz sie, gdy dwie baby miedzy soba gadaja?

  A. Rem

Abstrahujac od tego, ze po to jest grupa dyskusyjna, to co do plci tak jednej, jak i drugiej "baby"mam powazne watpliwosci.

Przemyslaw Warzywny

--

"Tragedia smolenska staje sie na naszych oczach nowym mitem PiS. Mialby on sprawic, ze partia Jaroslawa Kaczynskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uklad" juz sie zuzyl, bo gdy PiS rzadzil, nie zdolal go wytropic, choc mial kontrole i nad sluzbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Co zyska³o PO po zamachu na prezydencki samolot TU-154M?